【和訳】Khalid – Better











 「Better」で Khalid は自身の愛がいかに純粋で本物かを語っています。彼は関係に酔ったり、恋に恋をしているわけではなく素面でパートナーを愛しています。


[Intro]
Better
いいことは

Nothing, baby’
ないよ

Nothing feels better
よりよく感じるのは何もない

I'm not really drunk I never get that fucked up
別に酔っぱらっていないし しくじったわけでもない

I'm not, I’m so sober
俺は別に ああこれが素面だよ


[Verse 1]
I love to see you shine in the night like the diamond you are[×2]
ダイヤモンドのように 夜の中でも光り輝く君が好きなんだ

On the outside, it's alright, just hold me in the dark
外にいる 大丈夫だ ただ真っ暗なだけ

(I'm good on the side, it's alright, just hold me in the dark)
すみにいるけど大丈夫だ ただ真っ暗なだけ

No one's got to know, what we do, hit me up when you're bored[×2]
誰も知らない 俺たちのやっていることは 退屈になると君は電話してくる

'Cause I live down the street
俺はストリートで生活しているから

So hit me when you need and it's yours
だから必要なときは電話してきて 君のものだ

Our love is
俺たちの愛は


[Chorus]
Nothing feels better than this
これより気分が良くなるものはない

Nothing feels better
気分が良くなるものはない

Nothing feels better than this
これよりもね

Nothing feels better, oh no
気分が良くなるものはない

We don't gotta hide it, this is what you like, I'll admit
俺たちは隠れなくてもいい これは君の好きなものだ 認めるよ

Nothing feels better than this
これより気分が良くなるものはない


[Verse 2]
You say we're just friends but I swear when nobody's around[×2]
君は俺たちはただの友人だって言うけど もし誰も周りにいないなら 俺は誓うよ

I keep my hand around your neck, we connect, are you feeling it now?[×2]
君の首に手を当てて 俺たちは繋がる 今君は感じている?

‘Cause I am
だって俺は

I get so high that I ignite I swear to God, feel my feet leave the ground[×2]
燃え上がっている いい気分だ 神に誓うよ 浮かび上がっているような気分だ

Your back against the wall this is all we’ve been talking about
君の後ろには壁はある それが俺たちが話してきたことだ

My ears
俺の耳に


[Chorus]
Nothing feels better than this
これより気分が良くなるものはない

Nothing feels better
気分が良くなるものはない

Nothing feels better than this
これよりもね

Nothing feels better, oh no
気分が良くなるものはない

We don't gotta hide it, this is what you like, I'll admit
俺たちは隠れなくてもいい これは君の好きなものだ 認めるよ

Nothing feels better than this
これより気分が良くなるものはない


[×2]
[Bridge]
Know this, if I left
もし俺がいなくなったら 知ってほしい

I’d take you back
俺は戻ってくるって

When you say, you say like that
君がこんなことを言ったら


[Chorus]
Nothing feels better than this
これより気分が良くなるものはない

Nothing feels better
気分が良くなるものはない

Nothing feels better than this
これよりもね

Nothing feels better, oh no
気分が良くなるものはない

We don't gotta hide it, this is what you like, I'll admit
俺たちは隠れなくてもいい これは君の好きなものだ 認めるよ

Nothing feels better than this[×2]
これより気分が良くなるものはない