【和訳】Marianas Trench – Rhythm Of Your Heart










「Rhythm Of Your Heart」は、2015年の「Astoria」リリース以来、Marianas Trenchからリリースされた初のシングルです。 その曲が今後のアルバムに使用されるという報告はありません。


Back to ones,
最初に戻る

From the top,
頂点から

Ready or not
準備はできてるか

Here it comes for you and me,
また来たよ 僕たちのために

But that was easier
でも簡単だよね

Said than done,
やるより言うほうが

In the light of day things can change
陽の光で物事は変化するんだ

From slim to none,
何もないところから

I succumb but loving you is a loaded gun
僕は倒れるけど 君への愛は装填されたままだ


I, I, I don't wanna be this
僕はこんな奴になりたくない

No-o-body need to see this
誰にも見られないような奴になんか

I, I, try to resist
抵抗しようとする

But the light's getting low to a glow
でも光は輝くまでは 下のほうにいる

'Till you're touching my lips
君が僕の唇に触れるまでは


Wanna go but I wouldn't
行きたいけど行かない

I wanna stay when I shouldn't
いるべきじゃないけど一緒にいたい

I wanna say no when I couldn't
ノーって言いたいけど言えない


So meet me in the dark
だから暗闇の中で会おう

Kiss me in the shadows of every spark
あらゆる輝きの影でキスをしよう

I know we shouldn't start
分かっている 始めるべきじゃないって

But baby, I'm a slave to the rhythm
でも 僕はリズムの虜なんだ

Slave to the rhythm of your heart
君の心臓のリズムの虜なんだ


The rhythm of your heart[×6]
君の心臓の鼓動


Meant to be, or maybe just a dangerous fantasy
そういう運命 あるいはきっと危険な妄想

But before the fall you were always real to me
でも秋が来るまでは 君はいつも僕にとって本物だった

And after me, comes to you so easily, easy
僕の次に  君は簡単にやってくる

But loving you just sticks to me
でも君を愛することに固執しているんだ


I, I, I don't wanna be this
僕はこんな奴になりたくない

No-o-body need to see this
誰にも見られないような奴になんか

I, I, try to resist
抵抗しようとする

But the light's getting low to a glow
でも光は輝くまでは 下のほうにいる

'Till you're touching my lips
君が僕の唇に触れるまでは


Wanna go but I wouldn't
行きたいけど行かない

I wanna stay when I shouldn't
いるべきじゃないけど一緒にいたい

I wanna say no when I couldn't
ノーって言いたいけど言えない


So meet me in the dark
だから暗闇の中で会おう

Kiss me in the shadows of every spark
あらゆる輝きの影でキスをしよう

I know we shouldn't start
分かっている 始めるべきじゃないって

But baby, I'm a slave to the rhythm
でも 僕はリズムの虜なんだ

Slave to the rhythm of your heart
君の心臓のリズムの虜なんだ


The rhythm of your heart[×6]
君の心臓の鼓動

[×4]
Slave to the rhythm
リズムの虜なんだ

Slave to the rhythm, I know
心臓のリズムの虜 分かっている


But you don't leave me so
でも君は僕を置いていかない


Meet me in the dark
暗闇の中で会おう

Kiss me in the shadows of every spark
あらゆる輝きの影でキスをしよう

I know we shouldn't start
分かっている 始めるべきじゃないって

But baby, I'm a slave to the rhythm
でも 僕はリズムの虜なんだ

Slave to the rhythm of your heart
君の心臓のリズムの虜なんだ


The rhythm of your heart[×12]
君の心臓の鼓動


Slave to the rhythm
リズムの虜なんだ

Slave to the rhythm, I know
心臓のリズムの虜 分かっている


succumb : 倒れる