【和訳】Martin Garrix & Justin Mylo - Burn Out (feat. Dewain Whitmore)












 「Burn Out」は元々「Evolve」というdemo曲で色んなライブで使用されていました。当初はボーカルがなく Calvin Harris の「Feel So Close」のボーカルをマッシュアップしていたりしていました。


[Verse 1]
Flash fire, I'm coming for ya
発火する 君のもとに向かっている

You're gonna fill me like the summer, like the sun in your eyes
君は瞳に映る太陽のように 僕を夏の気分で満たしてくれる

Hold tight, another minute
しっかりつかまって もう少しだけ

Another hour, baby, I'ma show you
あともう少し 君に見せたいものがある


[Pre-Chorus]
You can rely on me
僕を頼ってもいいんだよ

I'll give you all you need
必要なものは全部あげる

In a smoke cloud, tryin' to find ground
煙でできた雲の中で 地面を見つけ出そうとしている

In a place where we belong
僕たちがいるべき場所で


[Chorus]
We don't have to dream to make it beautiful
美しくあろうと夢見る必要はないんだ

Baby, everything we do is beautiful
僕たちのすることは何もかも美しいから

We can light a fire, watch it everglow
火を点ければ 輝きを目にする

We won't burn out, we won't burn out[×3]
僕たちが燃え尽きることなんてないよ


[Verse 2]
Won't take a million dollars
100万ドルもかからないよ

For us to have a kind of life you only see in a dream
君は夢見た人生を手に入れることくらい

Wake up, 'cause now you're in it
起きて 君は今夢の中にいるから

I wanna show you all the magic in the air
魔法があふれる世界を君に見せてあげたいんだ


[Pre-Chorus]
And tonight it's free
今夜は自由だ

It will be all you need
それが君の必要なものになるよ

In a smoke cloud, tryin' to find ground
煙でできた雲の中で 地面を見つけ出そうとしている

In a place where we belong
僕たちがいるべき場所で


[Chorus]
We don't have to dream to make it beautiful
美しくあろうと夢見る必要はないんだ

Baby, everything we do is beautiful
僕たちのすることは何もかも美しいから

We can light a fire, watch it everglow
火を点ければ 輝きを目にする

We won't burn out, we won't burn out[×4]
僕たちが燃え尽きることなんてないよ