【和訳】Dash Berlin & John Dahlbäck - Never Let You Go (ft. BullySongs)













 Dash Berlin がスウェーデンのプロデューサー John Dahlbäck とコラボした「Never Let You Go」はキラキラなプログレッシブハウスです。ボーカルにはイギリスのシンガー BullySongs が担当しています。


We were living a lie and looking away
僕たちは嘘をついて 見て見ぬふりをしていた

Floating inside some outer space
宇宙に浮かんでいた

Hurting ourselves and losing control
僕たちは自分自身を傷つけて 正気を失っていたんだ

We were so far gone
僕たちは離れ離れだった

But then underneath it all, underneath it all
だけど下には何もかもがあった

There's something beautiful like a fallen star
流れ星のように美しいものが
 
You show me not to let, show me not to let, let it go
君は証明してくれた 僕を離さないって


All over again, time after time
もう一度最初から 何度も何度も

I never believed it could be mine
信じられなかった 僕のモノになるだなんて

A flash in the dark, when nothing was right
暗闇の中の一筋の光  何もなかったときに

When I'm with you I feel alive
君と一緒なら 生き生きとした気分さ


I'll never let you go[×4]
君を離さないよ


We're splitting the sky with fire in our hearts
僕たちは心の中の炎で 空を裂いた

And nothing can stop us leaving the past
誰も僕たちを止められない 過去のことは水に流す

They try pulling us back and tying us down
奴らは僕たちを引っ張って 結びつけようとしている

We're too far gone
僕たちは離れ離れだ

Way up above it all up above it all were
上には何もかもがあった

Something beautiful and it's all because you
美しい何かが 全部君のおかげだ

Show me not to let, show me not to let let it go
君は証明してくれた 僕を離さないって


All over again, time after time
もう一度最初から 何度も何度も

I never believed it could be mine
信じられなかった 僕のモノになるだなんて

A flash in the dark, when nothing was right
暗闇の中の一筋の光  何もなかったときに

When I'm with you I feel alive
君と一緒なら 生き生きとした気分さ


I'll never let you go[×4]
君を離さないよ

all over again : もう一度、最初から
time after time : 何度も何度も