【和訳】Dimitri Vegas & Like Mike ft. Wiz Khalifa - When I Grow Up











 「When I Grow Up」は2017年12月23日の Dimitri Vegas & Like Mike 単独アリーナコンサート Bringing the Madness の3時間締めくくりとして初披露されました。


[Chorus]
When I grow up, I wanna be like Wiz Khalifa
大人になったら ウィズカリファみたいになりたいな

Have lot's of cool stuff, when I grow up
大人になったら イカしたものをたくさん持つんだ

Hear my music through the speakers
僕の音楽をスピーカーから流すぜ

I wanna feel love when I grow up
大人になったら愛を感じたい

I wanna have enough to pay the bills
生活するのに十分な金を稼ぎたい

And buy my mom a house up on the hill
ママに 丘の上の家を買ってあげるんだ

I wanna be like Wiz Khalifa
ウィズカリファみたいになりたい

When I grow up, when I grow up
僕が大人になったら


[Verse 1]
Ground like I do 'em trees
木が根を張っているような地面

It's true if you believe
もし信じているならそれが真実さ

You can get anything you want to achieve
成し遂げたいと望んだものを手にれられる

And I swear to everything, tatted on my sleeve
すべてに誓うよ 腕にタトゥーを入れた

It ain't what you see, a G has underneath
それはお前が見ていないもの ベンツは下にある

I left plenty positions of feelin' comfort
俺は最適なポジションを置いていった

When shit ain't cool, fools rough for it
もしそれがクールじゃなかった  馬鹿な奴は荒れる

You gon' remember my name when I'm done with it
俺がやり遂げたら お前は俺の名前を思い出すだろう

And when they sad and done, I'll be at to top
奴らが悲しんで 終えたら 俺は頂点に行く

Where the summond is
どこに呼ばれたんだ

Ten toes, we the ones who run it
10のつま先 俺たちは走り出す

Everything runnin' smooth, there ain't no dysfunction
みんな走っている  ここに障害はない

If we talkin' money, call me that's a good discussion
もし俺たちが金を奪ったら いい議論って言ってくれ

I'm talkin' motivation with no interruption
俺は中断せずにモチベーションを保っているんだ


[Chorus]
When I grow up, I wanna be like Wiz Khalifa
大人になったら ウィズカリファみたいになりたいな

Have lot's of cool stuff, when I grow up
大人になったら イカしたものをたくさん持つんだ

Hear my music through the speakers
僕の音楽をスピーカーから流すぜ

I wanna feel love when I grow up
大人になったら愛を感じたい

I wanna have enough to pay the bills
生活するのに十分な金を稼ぎたい

And buy my mom a house up on the hill
ママに 丘の上の家を買ってあげるんだ

I wanna be like Wiz Khalifa
ウィズカリファみたいになりたい

When I grow up, when I grow up
僕が大人になったら


[Verse 2]
Hundred percent I'ma always get my all, yeah
俺はいつも100%

Haters talkin' down they wishin' that I fall, yeah
ヘイターたちは俺が落ちぶれるのを願っている

Every time I get a chance know that I ball, yeah
俺にはいつでも成功できるチャンスがある

Anytime I need my game they're right there for me
遊びが必要なときは 奴らは俺のためにそこにいる

I go hard, yeah, from the start, yeah
俺は全力を尽くしている 初めから

Never try to rush things I play my part, yeah
役割を果たそうと急いでない

Never said it's easy they gon' make things hard, yeah
簡単には言えない 奴らには難しいだろうな

Every time you see me look like we before met
お前は俺を見る まるで出会ったときのように

I'm a star, yeah, livin' large, yeah
俺はスター  金持ちだ

Look at me like a boss because I paid the cars, yeah
ボスのような俺を見ろ 俺は車を買ったから

Had to slow it down I had too many bars, yeah
ゆっくりしないとな 多すぎたようだ

Now I got the younger kid singing out-
今俺は子供に歌わせているんだ


[Chorus]
When I grow up, I wanna be like Wiz Khalifa
大人になったら ウィズカリファみたいになりたいな

Have lot's of cool stuff, when I grow up
大人になったら イカしたものをたくさん持つんだ

Hear my music through the speakers
僕の音楽をスピーカーから流すぜ

I wanna feel love when I grow up
大人になったら愛を感じたい

I wanna have enough to pay the bills
生活するのに十分な金を稼ぎたい

And buy my mom a house up on the hill
ママに 丘の上の家を買ってあげるんだ

I wanna be like Wiz Khalifa
ウィズカリファみたいになりたい

When I grow up, when I grow up
僕が大人になったら


[Outro]
Uh, it's true if you believe
お前が信じているなら 真実になる

(When I grow up)
大人になったら

You, you, you and you
お前

I promise you could be a legend too
約束するよ お前なら伝説になれる

(When I grow up)
大人になったら