【和訳】KURA & ANGEMI (feat. Luciana) - On Your Side











 ポルトガルのDJ KURA とイタリアのDJ ANGEMI がコラボして製作された「On Your Side」にはロンドンのシンガー Luciana Caporaso がフィーチャーされています。


[Verse 1]
One life
一度きりの人生

Come on, let's feel it
来て さあ感じよう

Regrets but undefeated
後悔はするけど敗けたことはない

A beating heart is always like that
心臓の鼓動はいつもこんな感じ


[×2]
[Pre-Chorus]
We could be a ten[×3]
バクバク鳴っている

One life
一度きりの人生


[Chorus]
I don't wanna let go of this state of mind
この気持ちを手放したくない

I don't wanna miss the stars in the city skies
街の空に浮かんでいる星を見逃したくない

If you wanna feel the heat of your own sunshine
もしあなたが陽の光の熱を感じたいなら

Then I'm on your side
私がそばにいるよ


You know I'm on your side
私がそばにいるよ

If you wanna get wild wildchild
もしワイルドになりたいなら

You know I'm on your side
私がそばにいるよ

If you wanna get wild wildchild
もしワイルドになりたいなら

You know I'm on your side
私がそばにいるよ


[Post-Chorus]
You know I'm on your side[×2]
私がそばにいるよ


[Verse 2]
One life
一度きりの人生

Come on, let's feel it
来て さあ感じよう

Regrets but undefeated
後悔はするけど敗けたことはない

A beating heart is always like that
心臓の鼓動はいつもこんな感じ

[×2]
[Pre-Chorus]
We could be a ten[×3]
バクバク鳴っている

One life
一度きりの人生


[Chorus]
I don't wanna let go of this state of mind
この気持ちを手放したくない

I don't wanna miss the stars in the city skies
街の空に浮かんでいる星を見逃したくない

If you wanna feel the heat of your own sunshine
もしあなたが陽の光の熱を感じたいなら

Then I'm on your side
私がそばにいるよ


You know I'm on your side
私がそばにいるよ

If you wanna get wild wildchild
もしワイルドになりたいなら

You know I'm on your side
私がそばにいるよ

If you wanna get wild wildchild
もしワイルドになりたいなら

You know I'm on your side
私がそばにいるよ


[Post-Chorus]
You know I'm on your side[×2]
私がそばにいるよ


[×4]
[Outro]
We could be a ten[×3]
バクバク鳴っている

One life
一度きりの人生