【和訳】Lost Kings – Stuck feat.Tove Styrke











 ロサンゼルスを拠点に活動するDJ Lost Kings が スウェーデンの女性シンガーをフィーチャーして製作された「Stuck」はとても爽やかな恋愛を歌ったダンスポップに仕上がっています。


[Verse 1]
Just because I can't put my finger on the problem
私は問題に手を付けることができないから

Doesn't mean there ain't a problem
問題がないってわけじゃないの

We're so quick to think history could just solve 'em
私たちは歴史がすぐに解決してくれると思っている

Don't you think we would've solved them by now?
今まで私たちが解決したと思っているの?

I gave you what you wanted
あなたの望んでいるものをあげるわ

Moved East right after college
大学に入学してから東海岸に移動した

But nothing filled the space
でも何も空白には何も埋められなかった

I called you heavy hearted
あなたを憂鬱な奴って呼んだ

Moved West the end of August
8月の終わりに西海岸に移動した

So I could find a place
そこで場所を見つけたの


[Pre-Chorus]
But maybe I need ya
でもあなたが必要なのかもしれない

'Cause it's harder than I thought
だって思っているより難しいから

Maybe I need ya
きっとあなたが必要なのかも

But you always want too much
でもあなたはいつも求めすぎている

Oh, fuck it, I need ya
ああ最悪ね あなたが必要なの

And I'm really tryna not
求めないようにしている

But I miss it when it stops, I
でもそんなことできない


[Chorus]
I'm somewhere between love
私は愛のはざまにいる

I got feelings I don't trust
この気持ちは信頼していない

I'm right in between love
私は愛のはざまにいるの

I'm stuck
そこにはまって動けないの


[Verse 2]
I get so possessive when I see you happy
幸せそうなあなたを見ると独占欲が湧いてくる

But I want you to be happy
でもあなたには幸せになってほしい

I get so conflicted when I see you without me
私といないあなたをみると とても悩んでしまう

Are you better off without me?
あなたには私がいないほうがいいの?

Don't you know, you gave me what I wanted
あなたには分からない あなたは私の欲しいものをくれた

So quiet in the morning
とても静かな朝

Just you and I could fill the space
あなたと私でこの隙間を埋めることができる

Lately I start to notice
最近理解し始めたの

I've been missing all the little moments
私は小さな瞬間を逃してきた

By now I thought I'd be okay
今は大丈夫だろうって思っていた


[Pre-Chorus]
But maybe I need ya
でもあなたが必要なのかもしれない

'Cause it's harder than I thought
だって思っているより難しいから

Maybe I need ya
きっとあなたが必要なのかも

But you always want too much
でもあなたはいつも求めすぎている

Oh, fuck it, I need ya
ああ最悪ね あなたが必要なの

And I'm really tryna not
求めないようにしている

But I miss it when it stops, I
でもそんなことできない


[Chorus]
I'm somewhere between love
私は愛のはざまにいる

I got feelings I don't trust
この気持ちは信頼していない

I'm right in between love
私は愛のはざまにいるの

I'm stuck
そこにはまって動けないの


[×2]
[Bridge]
Stuck inside this feeling, baby
この気持ちにはまっていた

Stuck inside this love
内側の愛にはまっていた

Stuck inside a moment, baby
この瞬間にはまっていた

Can we give it up?
私たちは諦められるのかな?


[Chorus]
I'm somewhere between love
私は愛のはざまにいる

I got feelings I don't trust
この気持ちは信頼していない

I'm right in between love
私は愛のはざまにいるの

I'm stuck
そこにはまって動けないの