【和訳】Manila Killa - Everyday, Everyday (feat. Nevve)









 この曲のプロデューサーである Manila Killa はフィリピンはマニラ出身のDJ/プロデューサーです。Ultra Miami 2018 に出演し一躍注目を集めました。


[Verse 1]
I don't have a lot to say
多くは言わなくていい

You know just how to annoy me
あなたは私を悩ませる方法を知っている

But I need you everyday
でも私は毎日あなたを必要としてしまう

I still need you everyday
未だに毎日必要としてしまう

I know I could be just fine
きっと大丈夫なのかも

Out on my own every Friday
金曜日に外に出ると

But you're my funny Valentine
でもあなたは私の陽気な恋人

You're my funny Valentine
あなたは私の陽気な恋人


[Pre-Chorus]
I am changing
私は変化している


[Chorus]
I don't wanna leave you occupy my mind
私の心を奪ったあなたを見捨てたくない

It's crazier each time
それは毎回狂っている

I don't wanna be without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?

Standing next to me
私の隣に立っている

The sun can lose its shine
太陽が輝きを失う

We carry on just fine
私たちはうまくやっていけるわ

I don't wanna live without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?


[Post-Chorus]
How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?

I don't wanna leave, I don't wanna leave, I don't[×7]
行きたくないよ

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?


[Verse 2]
Your silence is deafening
あなたの沈黙は耳障りだわ

Wish we could stick to the story
話に固執してほしいわ

I need you and you need me
私はあなたが必要で あなたもそうなの

We're in perfect symmetry
私たちは完璧につり合いがとれている

You know I could be just fine
きっと大丈夫なのかも

Fly on the wall at the party
壁に飛んでパーティをする

No one wants to be lonely
誰も孤独を望んじゃいない

Love is not the enemy
愛は敵じゃないのよ


[Pre-Chorus]
I am changing
私は変化している


[Chorus 2]
I don't wanna leave you occupy my mind
私の心を奪ったあなたを見捨てたくない

It's crazier each time
それは毎回狂っている

I don't wanna be without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?

Standing next to me
私の隣に立っている

The sun can lose its shine
太陽が輝きを失う

We carry on just fine
私たちはうまくやっていけるわ

I don't wanna live without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?


[Post-Chorus]
How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?

I don't wanna leave, I don't wanna leave, I don't[×7]
行きたくないよ

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?


[Outro]
I don't wanna leave you occupy my mind
私の心を奪ったあなたを見捨てたくない

It's crazier each time
それは毎回狂っている

I don't wanna be without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?

Standing next to me
私の隣に立っている

The sun can lose its shine
太陽が輝きを失う

We carry on just fine
私たちはうまくやっていけるわ

I don't wanna live without you
あなたなしじゃイヤなの

How did you know it?
あなたはどうやってそれを知ったの?