【和訳】Mikey The Magician x $UICIDEBOY$ - Chamber















 「Chamber」は会議室や寝室といった様々な部屋を表す英語ですがこの曲では「torture」ともに使われており、拷問部屋という意味になります。サンプリングには James Blake の「Retrograde」と Koopsta Knicca の「Torture Chamber」が使用されています。


[Sample: James Blake]
Hit, It's the starkness of the dawn
気が付いた それは何もない夜明けだった

And your friends are gone
友達はいなくなった

And your friends won’t come, so
もう戻ってこない


[Verse 1: Anthony Mars]
Riding out the Caddy
キャディーに乗っていた

And some baddies with the smoke leaking
ハッパを吸っているバディと一緒に

Codeine season my addiction just won't ever leave
コデインは俺の中毒性を慣らしてしまう なくなることはない

Make me remission for sins of just written rap
俺が書いたラップの罪を赦してくれる

Don't get it twisted with drugs ain't nothing to glorify
勘違いするなよ ドラッグをやっても褒められることはないぞ

But at the same rate
でも同じ割合で

I'm so tired of these motherfucking feelings
俺はうんざりしているんだ この感覚に

Drug dealing always looking real appealing
ドラッグの使用はいつも魅力的に見えるよ

That fucking heroin enough to make me sane
このヘロインで俺は十分正気になる

I’m in retrograde
俺は退行している


[Sample: James Blake]
Hit, It's the starkness of the dawn
気が付いた それは何もない夜明けだった

And your friends are gone
友達はいなくなった

And your friends won’t come, so
もう戻ってこない


[Verse 2: Norman Atomic]
World wide $uicide
世界的な自殺

Global epidemic hoe
世界中で流行っている

Stepping on the peddy like I ran into a Deadly Ghost
まるで恐ろしい亡霊に追われているみたいにペディに踏みこむ

No, Ruby staying home
ルビーは家にいる

Ruby rarely roam unless he made it to a show
ルビーはショーに出ていないとめったに外に出ない

You won't see me no I'm hiding my face in the snow
君は俺を見ないだろう 俺は雪で顔を隠している

Snow Leopard stole your hoe
ユキヒョウが君の女を盗んだ

Now she got the back bent between her legs
今彼女は両足を後ろに曲げた

I let her go
お別れだ

I’m blowing smoke, I’m going ghost
俺は煙をふかし もう行くよ

I’m going right back down below
俺は戻っていく


[Sample: James Blake]
Hit, It's the starkness of the dawn
気が付いた それは何もない夜明けだった

And your friends are gone
友達はいなくなった

And your friends won’t come, so
もう戻ってこない


[Verse 3: Mikey the Magician]
I cannot relate to what you say to me[×2]
君が俺に言ったことがよく分からない

All of you are make-believe
君のすべてはまやかし

You are just a lie
君はただの嘘

I see it in your eyes
君の目を見る

I hope you know my victims always have to fucking die
俺の犠牲者がいつも死んでいるのを君に知ってほしい

Tell me what's your problem?
君の抱えている問題は何?

We've got lots of options
俺たちにはたくさんの選択肢がある

Meet me at my torture chamber, get the party started
拷問部屋で俺と出会った パーティの始まりだ

Gas them up like Auschwitz
アウシュビッツみたいにガスが出てくる

They are dead regardless
無差別に死んでいく

We cannot defend you, we be playing offense
俺たちは君を守れない 罪を犯しているから


[Outro: Koopsta Knicca]
Torture[×16]
拷問だ


[Sample: James Blake]
Hit, It's the starkness of the dawn
気が付いた それは何もない夜明けだった

And your friends are gone
友達はいなくなった

And your friends won’t come, so
もう戻ってこない

So, and your friends are gone
だから友達はいなくなった

And your friends won’t come, so
もう戻ってこない


starkness : 極度に何もないこと
Caddy : フォルクスワーゲンキャディ
baddie = bad girl
remission : 赦免
glorify : 賛美
retrograde : 退化、後戻り
go ghost : 特定の友人と疎遠になること
make-believe : フリをする
torture : 拷問
chamber : 室