【和訳】Streex – Forever










 Streex はパンクバンドから DJユニットに移行した3人組のトリオで、彼らの作る曲はパンクサウンドを思わせるダンスミュージックが特徴的です。彼らはそれを Future Pop と呼んでいたりします。


[Verse 1]
Hello, it's me, I live across the street
やあ 俺だよ 通りの向こうに住んでいるんだ

I can't believe we finally get to meet
ようやく俺たちが出会えたのは信じられないよ

It's hard for me, I'm just the weirdo kid
難しいよ 俺はただの変なガキだから

But hopefully you're gonna talk to me
でもうまくいけば 君が話しかけてくれる

Sitting on the porch, wonder where you are now
ベランダに座って 君がどこにいるのか考えているよ

Sipping Cherry Coke, hoping that you'll come around
チェリーコークを飲んで 君がやってくるのを願っている

One more cigarette, dreaming of Hollywood lights
タバコをもう一本 ハリウッドライトを夢見ている

Trying not to fail, but the night just felt so damn right
失敗しないようにしたけど あまりいい夜じゃなかった


[Pre-Chorus]
We were laying on the bedroom floor
俺たちは寝室で寝ていた

Young reckless, together once more
若い無謀さ 一緒にもう一度

Take my hand, we're unstoppable
俺の手を取って 止められないよ

Follow me, I'll make it better
ついてきて もっとよくなるよ

Promise me we'll last forever
約束して ずっと一緒にいるって


[Chorus]
(Let's go!)
さあ行こう!

(Promise me we'll last forever)
約束して ずっと一緒にいるって


[Verse 2]
Hello, it's us, we meshed right from the start
やあ 俺たちだ 思えば最初から上手くかみあっていたよな

Sex on the phone, even when we're apart
テレフォンセックス たとえ離れていても

Your dad hates me, but it's okay with me
君のパパが俺を嫌っていても 俺と一緒なら大丈夫だ

You're as crazy as me, we don't care what they think
君は俺と同じくらいイカれている 他人がどう思っていても気にしない

Staring at the sky in your mom's backyard
君のママの庭で空を見つめている

Stealing gin and beer from your daddy's home bar
君のパパのバーからジンとビールを盗むよ

Light another one, dreaming of a Paris night
もう一人を照らす光 パリの夜を夢見ている

This was so wrong, but you're still mine tonight
それは間違っていたけど 今夜も君は俺のものだ


[Pre-Chorus]
We were laying on the bedroom floor
俺たちは寝室で寝ていた

Young reckless, together once more
若い無謀さ 一緒にもう一度

Take my hand, we're unstoppable
俺の手を取って 止められないよ

Follow me, I'll make it better
ついてきて もっとよくなるよ

Promise me we'll last forever
約束して ずっと一緒にいるって


[Chorus]
(Let's go!)
さあ行こう!

(Promise me we'll last forever)
約束して ずっと一緒にいるって


[Pre-Chorus]
(Forever, forever, forever, forever)
ずっと ずっと ずっと ずっと

We were laying on the bedroom floor
俺たちは寝室で寝ていた

Young reckless, together once more
若い無謀さ 一緒にもう一度

Take my hand, we're unstoppable
俺の手を取って 止められないよ

Follow me, I'll make it better
ついてきて もっとよくなるよ

Promise me we'll last forever
約束して ずっと一緒にいるって


[Chorus]
(Let's go!)
さあ行こう!

(Promise me we'll last forever)
約束して ずっと一緒にいるって


[Pre-Chorus]
We were laying on the bedroom floor
俺たちは寝室で寝ていた

Young reckless, together once more
若い無謀さ 一緒にもう一度

Take my hand, we're unstoppable
俺の手を取って 止められないよ

Follow me, I'll make it better
ついてきて もっとよくなるよ

Promise me we'll last forever
約束して ずっと一緒にいるって


weirdo :変人
porch : ベランダ
Cherry Coke : チェリーフレーバーのコカ・コーラ
mesh : 調和する
home bar : 家に据えた自家用のバー