【和訳】Decyfer Down – Crash











 この曲を歌っている Decyfer Down は1999年に結成された、ノースカロライナ州モアヘッドシティを拠点に活動しているクリスチャン・ロックバンドです。


Feel the pressure, let it go[×2]
重圧を感じる 放してくれ


You try to buy some time
君は時間を稼ごうとする

Can't read the signs or the reasons why
サインや理由が読めないな

Every single time
毎時間

Like you're driving blind
君は盲目に運転しているように

Can't make up my mind
決心することができない

I know I'm gonna find my way out
いずれ自分の道を見つけるさ


Crash
クラッシュ

You're going down
君は破滅していく

Without a sound
音を立てずに

Then I'll pass you up
俺はそんな君を見逃さない

Before I explode
俺が爆発する前に

Breaking into
押し入るんだ

I'll see it through
やり遂げるよ

You won't keep me down
君は俺を鎮められないよ

When I crash through you
俺が君を突き破るとき


So here we are right now
さあ ここだ

This is our time
今が俺たちの時間

To cross this line
この一線を超えるための時間

Every single time
毎時間

Like you're driving blind
君は盲目に運転しているように

Can't make up my mind
決心することができない

I know I'm gonna find my way out
いずれ自分の道を見つけるさ


Crash
クラッシュ

You're going down
君は破滅していく

Without a sound
音を立てずに

Then I'll pass you up
俺はそんな君を見逃さない

Before I explode
俺が爆発する前に

Breaking into
押し入るんだ

I'll see it through
やり遂げるよ

You won't keep me down
君は俺を鎮められないよ

When I crash through you
俺が君を突き破るとき


I'll crash through you
俺は君を突き破る


Hear me out
聞いてくれ

I'm never backin' down[×2]
手を引くつもりはない

Hear me out
聞いてくれ

I'm never backin' down
手を引くつもりはない

I know your goin' down
君がやられるのが分かっているから


Crash
クラッシュ

You're going down
君は破滅していく

Without a sound
音を立てずに

Then I'll pass you up
俺はそんな君を見逃さない

Im not gonna crash
俺はクラッシュして

And burn away
燃え尽きるつもりはない

I'll rise today
今日俺は昇っていく

Won't break me down
倒れるつもりはない

When I crash through you
俺が君を突き破るとき


Crash
クラッシュ

You're going down
君は破滅していく

Without a sound
音を立てずに

Then I'll pass you up
俺はそんな君を見逃さない

Before I explode
俺が爆発する前に

Breaking into
押し入るんだ

I'll see it through
やり遂げるよ

You won't keep me down
君は俺を鎮められないよ

When I crash through you
俺が君を突き破るとき


You
君を

I'll Crash through you[×3]
俺は君を突き破る


Feel the pressure, let it go[×2]
重圧を感じる 放してくれ


Hear me out,
聞いてくれ

I'm never backing down[×2]
手を引くつもりはない