【和訳】DubVision - Steal The Moon












 「Steal The Moon」は Armin Van Buuren 主催のレーベル Armada Music からリリースされたプログレッシブハウスです。宇宙や空をテーマにしたEDMは壮大な曲が多いですね。


[Verse 1]
Yeah, you caught me on a run, on a run
ああ 君が走っている俺を捕まえたんだ

But I won't lay low
でもおとなしくしているつもりはない

I move heaven in the earth just for you
君のために地上の楽園に行くんだ

If you said so
もし君がそう言ったら


[Pre-Chorus]
Oh I need you now
俺には君が必要だ

There's no way out, for me
逃げ道はない

So if the stars go south
だからもし星が南に行くか

Or the sun falls down
あるいは太陽が落ちてきたら


[Chorus]
I'm gonna steal the moon, for you
月を盗むよ 君のために

Yeah, I'm gonna steal the moon, for you
ああ 俺は月を盗むよ 君のために

I'm gonna steal the moon[×2]
月を盗むよ


[Verse 2]
I hit you right on the rocket to the sky
ロケットに乗って空へと君に会いに行く

Just to find you
ただ君を見つけるために

Is there a power in the whole universe
宇宙には力があるのか

I wouldn't break through
俺は壊さないよ


[Pre-Chorus]
Oh I need you now
俺には君が必要だ

There's no way out, for me
逃げ道はない

So if the stars go south
だからもし星が南に行くか

Or the sun falls down
あるいは太陽が落ちてきたら


[Chorus]
I'm gonna steal the moon, for you
月を盗むよ 君のために

Yeah, I'm gonna steal the moon, for you
ああ 俺は月を盗むよ 君のために

I'm gonna steal the moon, for you[×2]
俺は月を盗むよ 君のために