【和訳】Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper











 「Perfect Strangers」はロマンスに過度に期待していない二人が繰り出す、明るく爽やかなサマーソングです。「Fast Car」の次にリリースしたこの曲は Jonas Blue の人気を確かなものしました。


[Verse 1]
You were looking at me
君は僕を見つめていた

Like you wanted to stay
ここにいたいと望んでいるようなまなざしだった

When I saw you yesterday
君を見かけた昨日のこと

I'm not wasting your time,
君の時間を無駄にしない

I'm not playing no games
お遊びなんかじゃない

I see you
君と会ったんだ


[Pre-Chorus]
Who knows the secret tomorrow will hold?
明日が抱えている秘密を誰が知っているというんだ?

We don't really need to know
僕たちは知る必要はない

'Cause you're here with me now, I don't want you to go
君と僕は今 ここにいるから 離れたくないよ

You're here with me now, I don't want you to go
君と僕は今ここにいる 離れたくないよ


[Chorus]
Maybe we're perfect strangers
きっと僕たちは赤の他人で

Maybe it's not forever
きっとそれは永遠に続かない

Maybe the night will change us
きっと夜が僕たちを変えてしまう

Maybe we'll stay together
きっと一緒にいられるかもしれないし

Maybe we'll walk away
離れ離れになるかもしれない

Maybe we'll realize
きっと分かり合えるかもしれない

We're only human
僕たちは人間だから

Maybe we don't need no reason
きっと理由なんて必要ない

Maybe we're perfect strangers
きっと僕たちは赤の他人で

Maybe it's not forever
きっとそれは永遠に続かない

Maybe the night will change us
きっと夜が僕たちを変えてしまう

Maybe we'll stay together
きっと一緒にいられるかもしれないし

Maybe we'll walk away
離れ離れになるかもしれない

Maybe we'll realize
きっと分かり合えるかもしれない

We're only human
僕たちは人間だから

Maybe we don't need no reason why
きっと理由なんて必要ない

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て

Maybe we don't need no reason why
きっと理由なんて必要ない

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て


[Verse 2]
No one but you got me feeling this way
君以外に 僕をこんな気持ちにする奴はいない

There's so much we can't explain
説明できないものであふれている

Maybe we're helping each other escape
きっと僕たちは助け合いながら逃げていける

I'm with you
君と一緒に


[Pre-Chorus]
Who knows the secret tomorrow will hold?
明日が抱えている秘密を誰が知っているというんだ?

We don't really need to know
僕たちは知る必要はない

'Cause you're here with me now, I don't want you to go
君と僕は今 ここにいるから 離れたくないよ

You're here with me now, I don't want you to go
君と僕は今ここにいる 離れたくないよ


[Chorus]
Maybe we're perfect strangers
きっと僕たちは赤の他人で

Maybe it's not forever
きっとそれは永遠に続かない

Maybe the night will change us
きっと夜が僕たちを変えてしまう

Maybe we'll stay together
きっと一緒にいられるかもしれないし

Maybe we'll walk away
離れ離れになるかもしれない

Maybe we'll realize
きっと分かり合えるかもしれない

We're only human
僕たちは人間だから

Maybe we don't need no reason
きっと理由なんて必要ない

Maybe we're perfect strangers
きっと僕たちは赤の他人で

Maybe it's not forever
きっとそれは永遠に続かない

Maybe the night will change us
きっと夜が僕たちを変えてしまう

Maybe we'll stay together
きっと一緒にいられるかもしれないし

Maybe we'll walk away
離れ離れになるかもしれない

Maybe we'll realize
きっと分かり合えるかもしれない

We're only human
僕たちは人間だから

Maybe we don't need no reason why
きっと理由なんて必要ない

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て

Maybe we don't need no reason why
きっと理由なんて必要ない

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て

Maybe we're perfect strangers
きっと僕たちは赤の他人

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て

Maybe we don't need no reason why
きっと理由なんて必要ない

Come on, come on, come over
さあ こっちに来て