【和訳】Lil Uzi Vert – Erase Your Social










 Lyle Leduff と Don Cannon によってプロデュースされた「Erase Your Social」で Lil Uzi Vert はSNSで起きている問題や、以前の友人との確執について言及しています。


[Pre-Chorus]
Know I walk with the racks on me
数千ドル持って歩いているのはわかっている

Bad bitch want back back
悪い女はヨリを戻したいらしい

And you know she throw that ass on me
彼女とはヤったけどさ

I don't want that girl
別にそいつのことは好きじゃないんだ

'Cause she want me 'cause the cash on me
彼女は俺の金を欲しがっているから

Yeah, you know she cappin' homie
彼女は金目当ての女なんだ

Dreadlock that cap on me
俺は帽子のようなドレッドヘアにしている


[×3]
[Chorus]
Back then they napped on me
昔はみんな俺のことを無視していた

Now they all just act homie
今は仲間のようにふるまっている

Now I'm hot, they all on me
今の俺はイケてる 奴らも俺のマネをする

Pull out the Snapchats on me
スナップチャットで撮ってくれて言われるけど

I ain't got no Snapchat homie
俺にはスナップチャットの友人はいない

I think it's too personal
それはプライベートに踏み込みすぎだろ

That's what I got Twitter for
だから俺はツイッターを使っている

Instagram I'll bag ya ho
インスタグラムも使っているさ



[Verse 1]
Like, flex on you haters, huh, hi haters
まるで 気取ったヘイターみたいに

This is my world so it's all in my favor
ここは俺の世界 だから俺の好みしかない

I like all girls, yeah all type of flavors
俺はあらゆるタイプの女の子が好きだ

But that don't matter 'cause I just got my baby (sike)
でも関係ないさ 俺には彼女がいるから

Pull up right there in Mercedes (skrrt)
ベンツでやってくる

Water water like the Navy
ダイヤモンドは海軍みたいだ

Fuck that girl 'til the sun down
陽が沈むまで女の子とヤる

Number one like I'm McGrady
俺はマグレディみたいにナンバーワンだ
(トレイシー・マグレディ、彼はNBAで背番号1番を背負っていた)

Boy you said that you made me
お前が俺を作ったって言ったよな

Go ahead make another one
じゃあ他のところに行くぜ

Do what I want 'cause I'm trustin' none
やりたいことをやるよ 俺は何も信じていないから

I'ma love her 'til the love is done
最後まで彼女を愛しているよ

Took your girl, she ain't try to run
お前の女を奪った 逃げようとしなかったぜ

Hit from the back so her legs get numb
バックでやりすぎたから 彼女は脚がしびれたみたいだ

Hit from the back so long
バックでずっと突いていたからな

That my own legs startin' to get numb
俺の脚もしびれてきたよ

Suckin' me up, give me brain, now she dumb
しゃぶらせたら すぐに馬鹿になったよ

Tell her it's repercussions
すぐ影響されるな

Play her just like a drum
ドラムのように彼女に打ち付ける

Make in a night what you make in a month
お前が一ヶ月かかったことを一晩で成し遂げる


[×3]
[Chorus]
Back then they napped on me
昔はみんな俺のことを無視していた

Now they all just act homie
今は仲間のようにふるまっている

Now I'm hot, they all on me
今の俺はイケてる 奴らも俺のマネをする

Pull out the Snapchats on me
スナップチャットで撮ってくれて言われるけど

I ain't got no Snapchat homie
俺にはスナップチャットの友人はいない

I think it's too personal
それはプライベートに踏み込みすぎだろ

That's what I got Twitter for
だから俺はツイッターを使っている

Instagram I'll bag ya ho
インスタグラムも使っているさ


[Verse 2]
Boy you said that you made me
最後まで彼女を愛しているよ

Took your girl, she ain't try to run
お前の女を奪った 逃げようとしなかったぜ

Hit from the back so her legs get numb
バックでやりすぎたから 彼女は脚がしびれたみたいだ

Hit from the back so long
バックでずっと突いていたからな

That my own legs startin' to get numb
俺の脚もしびれてきたよ

That my own legs startin' to get numb (skrrt)
しゃぶらせたら すぐに馬鹿になったよ


[Pre-Chorus]
Know I walk with the racks on me
数千ドル持って歩いているのはわかっている

Bad bitch want back back
悪い女はヨリを戻したいらしい

And you know she throw that ass on me
彼女とはヤったけどさ

I don't want that girl
別にそいつのことは好きじゃないんだ

'Cause she want me 'cause the cash on me
彼女は俺の金を欲しがっているから

Yeah, you know she cappin' homie
彼女は金目当ての女なんだ

Dreadlock that cap on me
俺は帽子のようなドレッドヘアにしている


[×3]
[Chorus]
Back then they napped on me
昔はみんな俺のことを無視していた

Now they all just act homie
今は仲間のようにふるまっている

Now I'm hot, they all on me
今の俺はイケてる 奴らも俺のマネをする

Pull out the Snapchats on me
スナップチャットで撮ってくれて言われるけど

I ain't got no Snapchat homie
俺にはスナップチャットの友人はいない

I think it's too personal
それはプライベートに踏み込みすぎだろ

That's what I got Twitter for
だから俺はツイッターを使っている

Instagram I'll bag ya ho
インスタグラムも使っているさ


[Outro]
I ain't gone lie
嘘じゃない

The baddest girls do be on Snapchat
最低の女はスナップチャットにいるぜ

Finna make one
また違う男を探す