【和訳】LSD – Mountain











 「Mountains」は「Thunderclouds」の2ヶ月後にリリースされた LSD の4thシングルです。このシングルと同時に彼らは1stアルバム「Labrinth, Sia & Diplo present LSD」をリリースすることを発表しました。


[Verse 1: Labrinth, Sia & Both]
Heck yeah, I breathe you
ああ 君が欲しい

Darling, I see you
あなたを見ているわ

I hope you see me too
僕のことも見てほしいよ

I want to know you
あなたに知ってほしい

Here ain't no rocky ground
ここは岩でゴツゴツした場所じゃない

Yeah, I put one million down
100万払うよ

When you walk, I kiss the ground
君が歩いていると 僕は地面にキスをする

Hey, hey, I love you
君を愛しているんだ


[Chorus: Labrinth & Both]
So what we gotta lose?
僕たちは何を失わないといけないのかな?

What we gotta move?
何を動かさないといけないのかな?

I move mountains (Sing)
僕は山を動かすよ 歌って

I can see it through
やり遂げるよ

I can do it too
僕ならできる

Like a prophet (Sing, sing)
まるで預言者のように 歌って

So what we gotta lose?
僕たちは何を失わないといけないのかな?

What we gotta move?
何を動かさないといけないのかな?

I move mountains
山を動かすよ

I'd do anything for you
君のためならなんだってやる

Anything to move
何だって動かすよ

Move mountains
山を動かすよ

Sing it!
歌って


[Post-Chorus: Sia]
Mountains[×8]
山を


[Verse 2: Labrinth & Sia]
Lord, I am so blessed
主よ 私はとても恵まれている

'Cause you come with interest
あなたが楽しみを持ってきてくれたから

Fill up my pockets
私のポケットが満たされる

I want to own you
あなたを私のモノにしたい


[Chorus: Labrinth & Both]
So what we gotta lose?
僕たちは何を失わないといけないのかな?

What we gotta move?
何を動かさないといけないのかな?

I move mountains (Sing)
僕は山を動かすよ 歌って

I can see it through
やり遂げるよ

I can do it too
僕ならできる

Like a prophet (Sing, sing)
まるで預言者のように 歌って

So what we gotta lose?
僕たちは何を失わないといけないのかな?

What we gotta move?
何を動かさないといけないのかな?

I move mountains
山を動かすよ

I'd do anything for you
君のためならなんだってやる

Anything to move
何だって動かすよ

Move mountains
山を動かすよ

Sing it!
歌って


[Post-Chorus: Sia]
Mountains[×8]
山を