【和訳】Martin Garrix feat. Mike Yung - Dreamer














 「Dreamer」でボーカルを担当している Mike Yung は約38年間NYの地下鉄を拠点に活動しているストリートミュージシャンです。Martin Garrix はそんな彼に感銘を受けてアムステルダムに招待して曲を製作しました。


[Verse 1: Mike Yung]
I'm a dreamer
俺は夢想家

Don't tell me not to dream
夢を見るななんて言わないでくれ

I got freedom
俺は自由なんだ

And that's everything to me
それこそが俺のすべて

It don't matter
どうだっていい

What I've got or where I go
俺が手に入れたものとか 俺の向かう場所とかは

I'll find shelter a million miles from home
家から遠く離れた場所に避難するよ

It ain't easy to keep going when it's hard
苦しい時に進み続けるのは容易なことじゃない

Keep shining in the dark
暗闇の中で輝き続ける

When you wanna fall apart
君がくじけそうなときも

But I'm a dreamer
でも俺は夢想家なんだ

So don't tell me not to dream
だから夢を見るななんて言わないでくれ

I'm a believer
俺は信じているんだ


[Chorus: Mike Yung]
As long as I got something to believe in[×5]
信じるものがある限り


[Verse 2: Mike Yung]
I'm a lover
俺は愛する人だ

Don't tell me who to love
愛する人を言わないでくれ

I'm a runner
俺はランナー

'Cause I've got somewhere to run
俺には走る目的があるから

I just listen to the voices in my head
ただ頭の中の声を聞いている

When they tell me
みんなに言われるとき

I'll always have something to believe in
俺はいつも何か信じるものを持っている


[Chorus: Mike Yung]
As long as I got something to believe in[×4]
信じるものがある限り


[Bridge: Mike Yung]
You got to believe[×2]
君も信じるんだ

You know you got to believe
自分でも分かってるだろ

You got to believe
君も信じるんだ

I got to believe
俺も信じないとな

You got to believe in
君も信じるんだ

You got to believe[×4]
君も信じるんだ

You got to believe in
君も信じるんだ

Come on
さあ

Oh, you got to,
君も

We got to,
俺たちも

She got to,
彼女も

He got to
彼も

You got to believe[×2]
君も信じるんだ

You got to believe in
君も信じるんだ

You got to believe
君も信じるんだ

In the morning, in the evening
朝も 夕方も

You got to believe
君も信じるんだ

Late at night to go
夜遅くに行くよ

You got to believe[×2]
君も信じるんだ

You got to believe in
君も信じるんだ


[Outro: Mike Yung]
I don't believe[×2]
俺は信じない

You got to believe
君は信じるんだ