【和訳】Robin Schulz feat. Erika Sirola - Speechless











 この曲でボーカルを担当している Erika Sirola はLAを拠点に活動しているシンガーソングライターです。インド映画のような雰囲気のMVも中々ユニークです。


[Verse 1]
I remember how it all started
どうやって始まったかは覚えているわ

Feeling warm till the summer was over
夏が終わるまで温もりを感じていた

And our little lives, it felt so big then
私たちの小さい人生は とても大きく感じた

We're only reaching stars
私たちは星に到達するの

And I am a big black star
私は大きな黒い星

And you said to me
あなたが私に行ってくれた


[Pre-Chorus]
If you love me, then say you love me
もしあなたが私を愛しているなら 愛しているって言って

And you are mine
あなたは私のもの

Hey come on darling, stop the hiding
こっちに来て ダーリン 隠れるのはやめて

Speak your mind
思っていることを言って


[Chorus]
Woah, I loved you
あなたを愛していたわ

But you left me speechless then
でもあなたは何も言わずに去っていった

Say if you love me, then say you love me
もしあなたが私を愛しているなら 愛しているって言って

And you are mine
あなたは私のもの


[Verse 2]
I remember how it all started
どうやって始まったかは覚えているわ

Feeling warm till the summer was over
夏が終わるまで温もりを感じていた

And our little lives, it felt so big then
私たちの小さい人生は とても大きく感じた

We're only reaching stars
私たちは星に到達するの

And I am a big black star
私は大きな黒い星

And you said to me
あなたが私に行ってくれた


[Pre-Chorus]
If you love me, then say you love me
もしあなたが私を愛しているなら 愛しているって言って

And you are mine
あなたは私のもの

Hey come on darling, stop the hiding
こっちに来て ダーリン 隠れるのはやめて

Speak your mind
思っていることを言って


Woah, I loved you
あなたを愛していたわ

But you left me speechless then
でもあなたは何も言わずに去っていった

Say if you love me, then say you love me
もしあなたが私を愛しているなら 愛しているって言って

And you are mine
あなたは私のもの


[Post-Chorus]
You left me speechless
あなたは何も言わずに去っていった

Speechless
何も言わずに

You left me speechless
あなたは何も言わずに去っていった


[×2]
[Drop]
You left me speechless
あなたは何も言わずに去っていった

Speechless
何も言わずに


[Outro]
So if you love me, then say you love me
もしあなたが私を愛しているなら 愛しているって言って

And you are mine
あなたは私のもの

Hey come on darling
こっちに来て ダーリン

Speechless
何も言わずに