【和訳】VINAI & Streex feat. Micky Blue - Stand by Me











 「Stand by Me」は Streex がバンドから EDM プロデューサーに転向してから初のシングルになります。バウンス系を得意としている VINAI とのコラボでしたが以外にゆったりとした曲調でした。


[Verse 1: Micky Blue]
Would you stand by me
あなたは私のそばにいてくれるかな

Or would you run away
それともいなくなってしまうの

I wanna keep you close
あなたの近くにいたい

Tell me what would it take
どうすればいいか教えて

When I'm in the dark
私が暗闇にいるとき

And when the love's the hardest
そして愛が困難なとき

When you see who my demons are
あなたが私の悪魔をみたとき

If you knew my secrets
もしあなたが私の秘密を知っていたら


[Chorus: Micky Blue]
Would you stand by me
あなたは私のそばにいてくれるかな

Or would you run away
それともいなくなってしまうの

I wanna keep you close
あなたの近くにいたい

Tell me what would it take
どうすればいいか教えて

If I told you that I lost my mind
もし私がおかしくなってしまったって言っても

Would you stand by me[×4]
あなたは私のそばにいてくれるかな


[Verse 2: Micky Blue]
If you knew my secrets
もしあなたが私の秘密を知っていたら

Would you run away
あなたは逃げてしまうのかな

If you knew my deepest
もしあなたが私の心の奥底を知っていたら

Would you feel the same
あなたは同じ気持ちになるのかな

'Cause when I'm in the dark
私が暗闇にいるとき

And when the love's the hardest
そして愛が困難なとき

When you see who my demons are
あなたが私の悪魔をみたとき
 
If you knew my deepest
もしあなたが私の心の奥底を知っていたら


[Chorus: Micky Blue]
Would you stand by me
あなたは私のそばにいてくれるかな

Or would you run away
それともいなくなってしまうの

I wanna keep you close
あなたの近くにいたい

Tell me what would it take
どうすればいいか教えて

If I told you that I lost my mind
もし私がおかしくなってしまったって言っても

Would you stand by me[×5]
あなたは私のそばにいてくれるかな