【和訳】Alan Walker - Do It All For You (ft. Trevor Guthrie)








 「Do It All for You」は Alan Walker のデビューアルバム「Different World」の6番目に収録されています。ボーカルは Axwell Λ Ingrosso や Armin Van Buuren ともコラボしたことのある Trevor Guthrie です。






[Verse 1: Trevor Guthrie]
I'll take it up an elevation
高いところまで昇っていくよ

I'll stand on the highest peak
俺は最高峰に立つんだ

You'll never doubt my dedication
君は俺の真摯さを疑うことはない

I'm here 'til eternity
俺はずっとここにいる

Every time you order me
君が望むときはいつでも

I'm gonna show you who I work for
君のために働いているのを教えてあげる

With you, it's like I'm on vacation
君と一緒 まるで休暇中のよう

I'm right where I want to be
俺は望む場所にいるんだ


[Chorus: Trevor Guthrie]
Everything I do, yea, I do it for you
俺がするのは すべて君のため

You'll never build a wall that I can't break through
君は俺が突破できない壁を建てることはない

Inside you know, this heart is true
君は知っている この心は本物だ

I'll do it all for you, oh-oh
君のためにするよ

Now friends may come between us but
友人が俺たちの間にやってくるかもしれないけど
 
In time I'll prove
時間をかけて証明するよ

I do it all for you
君のためにするよ

I do
やるよ


[Verse: Trevor Guthrie]
I'll take it up an elevation
高いところまで昇っていくよ

I'll stand on the highest peak
俺は最高峰に立つんだ

You'll never doubt my dedication
君は俺の真摯さを疑うことはない

I'm here 'til eternity
俺はずっとここにいる

Every time you order me
君が望むときはいつでも

I'm gonna show you who I work for
君のために働いているのを教えてあげる

With you, it's like I'm on vacation
君と一緒 まるで休暇中のよう

I'm right where I want to be
俺は望む場所にいるんだ


[Chorus: Trevor Guthrie]
Everything I do, yea, I do it for you
俺がするのは すべて君のため

You'll never build a wall that I can't break through
君は俺が突破できない壁を建てることはない

Inside you know, this heart is true
君は知っている この心は本物だ

I'll do it all for you, oh-oh
君のためにするよ

Now friends may come between us but
友人が俺たちの間にやってくるかもしれないけど
 
In time I'll prove
時間をかけて証明するよ

I do it all for you
君のためにするよ

I do
やるよ