【和訳】Atilia - Angel










 Atilia は Atilia Haron の名で女優としても活躍しているマレーシア出身のシンガーです。彼女は12歳のときにコカ・コーラの東南アジア代表の商業広告シンガーに選ばれました。


Angel
天使

I have a dream of you I can't defy
あなたの夢を見ていた 抗えないわ

You've been on my mind
あなたは私の心のなかにいる

Don't go
行かないで

I'd be lost without you by my side
あなたがそばにいないから迷子になってしまった

Lost and on my own
一人ぼっちで迷子になったの

Yeah I've fallen for an angel
ええ 私は天使に夢中になってしまったの


Angel
天使

Your brightest star is shining next to mine
あなたの一番輝く星は 私の隣で輝いている

Every night and day
夜も昼もずっと

Do you know?
あなたは知っている?

Stars explode and then they fade away
星は爆発したあと 消えていくの

Then they fade away
消えていくのよ

Yeah I've fallen for an angel[×2]
ええ 私は天使に夢中になってしまったの


Won't you please be my baby?
私のものにならない?

Come by and I'll lay you down
来て  あなたと寝たいわ

I want you and I'm saying I love you too
あなたが欲しいの 私もあなたを愛しているわ

Won't you please be my honey?
私のものにならない?

I'm sorry that I let you down
がっかりさせてごめんなさい

Your eyes are breaking my heart in two
あなたの目が 私の心を二つに割ったの

Break my heart in two
私の心を二つに割ったの


Angel
天使

May the one above us keep you safe
きっと私たちを守ってくれるわ

For the rest of days
残りの人生ずっと

If He knows
もし主が知ったら

How I love the smile upon your face
あなたをどうやって笑顔にしようかしら

He'd guide you here to stay
彼があなたを安全なところまで導いてくれる

Yeah I've fallen for an angel[×3]
ええ 私は天使に夢中になってしまったの

An angel
天使

Angel
天使