【和訳】benny blanco & Juice WRLD - Roses feat. Brendon Urie












 benny blanco の4thシングルである「Roses」はラッパーの  Juice WRLD と PANIC! AT THE DISCO のボーカル Brendon Urie が参加しています。彼らは有名な童謡「Roses Are Red」を引用しながら悲しい曲調で歌いあげます。


[Chorus: Juice WRLD]
Roses are red, violets are blue (Check)
バラは赤く スミレは青い

My heart is dead, I'm such a fool
俺の心は死んでいる 俺はこんなにも愚かだ

Why did I fall for you?
どうして俺は君に嵌ったんだ?

I gave it all for you
君に何もかもを差し出したのに

Roses are red (Check), violets are blue (Check)
バラは赤く スミレは青い

My heart is dead (Check), I'm such a fool (Check)
俺の心は死んでいる 俺はこんなにも愚かだ

Why did I fall for you?
どうして俺は君に嵌ったんだ?

I gave it all for you
君に何もかもを差し出したのに


[Verse 1: Juice WRLD]
Feelin' lost, don't know what to do
途方に暮れている 何をしたらいいか分からない

But I just got some head in the back of my coupe
でも俺はクーペの後ろでしゃぶってもらっている

Still feelin' dead when I think about you
君のことを考えていると未だに感覚がなくなる

I can't do a damn thing when I'm without you
君はいないと何もできないよ

I'ma take a trip to the past off the shrooms, off the acid
俺はもうドラッグはやっていないから 過去に旅をするよ

Then I'll fuck a bad bitch
その後悪い女とヤるんだ

Uh, ayy, call me Young Savage
俺をヤングサベージと呼んでくれ

But I'm ballin' like a young Maverick
でも俺は若いマーベリックのように金持ちだ

This heartbreak music is such a passion
この悲嘆な音楽はこんなにも情熱的だ

I thought I left it inside the past-tense
俺はそれを過去時制に置いてきたんだと思う

You gave me your heart, it was made of plastic
君は俺に心を渡してくれたけどそれはプラスチックでできていた

No father-havin', I'm a bastard
父親はいない 俺は私生子だ

At least I'm a rich one
少なくとも俺は裕福だ

You need a real nigga, you should go get one
君に必要なのはリアルな奴 そいつに会いに行くべきだよ

So many hoes in my face, I could pick one
だから女どもがたくさんいて 俺はその中から選ぶことができる

Make her pop it like a zit, huh
彼女が浮き出てくるんだ ニキビみたいに


[×2]
[Chorus: Juice WRLD]
Roses are red (Check), violets are blue (Check)
バラは赤く スミレは青い

My heart is dead (Check), I'm such a fool (Check)
俺の心は死んでいる 俺はこんなにも愚かだ

Why did I fall for you?
どうして俺は君に嵌ったんだ?

I gave it all for you
君に何もかもを差し出したのに


[×2]
[Verse 2: Brendon Urie]
Say you want my love and I believe you
君は俺の愛が欲しい  俺は君を信じているよ

But every look you give, it's like I'm see-through
でも君の見せる表情の裏に隠れているものが見えてしまう

Show me that you want me like I need you
俺が君を必要なように 君も俺を望んでいることを示してくれ

And I need you
俺は君が必要なんだ


[Chorus: Brendon Urie & Juice WRLD]
Roses are red, violets are blue
バラは赤く スミレは青い

My heart is dead, I'm such a fool (Check)
俺の心は死んでいる 俺はこんなにも愚かだ

Why did I fall for you?
どうして俺は君に嵌ったんだ?

I gave it all for you
君に何もかもを差し出したのに

Roses are red (Check), violets are blue (Check)
バラは赤く スミレは青い

My heart is dead (Check), I'm such a fool (Check)
俺の心は死んでいる 俺はこんなにも愚かだ

Why did I fall for you?
どうして俺は君に嵌ったんだ?

I gave it all for you
君に何もかもを差し出したのに


[Outro: Juice WRLD]
She let me on the loose
彼女は俺を自由にさせた

Love around my neck startin' to feel like the noose
愛が首に巻き付いて 首を絞められているように感じるよ

All of the lies startin' to feel like the truth
あらゆる嘘が真実に感じる

At the end of the day, bitch, I'm lyin', flippin' you
一日の終わりに 横になって君とヤるんだ

I'm sick of bein' ridiculed
笑いものにされるのはもううんざりだ

You playin' with my heart, you made me look like a fool
君は俺の心を弄ぶ  君には俺が馬鹿みたいに見えるんだろうな

This a tragedy, it may end up on the news
この悲劇はニュースで終わるかもしれない

I don't got no time for anyone, not these fools
俺は馬鹿な奴らのために割く時間なんてない

No, no, oh, oh
ないんだよ

At the end of the day, what are you gon' do?
一日の終わりに 君は何するつもりだ?

Oh, at the end of the day, I don't wanna be with you
一日の終わりに 俺は君といたくないよ

Oh, at the end of the day, I'ma still keep it true, true, true
一日の終わりに 俺は嘘はつかないでいるよ

get some head = blow job
bastard : 父親が知られていない子供のこと
zit : にきび