【和訳】Bladee – Botox Lips











 曲のタイトルにもある「Botox」とはしわをとるためにボツリヌス毒素を皮膚に注射する美容整形のことです。このことから Bladee は彼女とのキスが偽物の愛によるものだと語っています。


[Verse]
Yeah, I'm weak, it's, that's my only weakness
ああ 俺は弱い それが唯一の弱点だ

You gon' leave me speechless, I can't beat this fever
君は無言のままいなくなる この熱には勝てないよ

Yeah, I'm speeding, I am off the meter
ああ 高速で移動する メーターには表示されない

I am not a dreamer, I could be your teacher
俺は夢想家じゃない 君に教えることはできるよ

Nice to meet you, wouldn't wanna be you
初めまして 君にはなりたくないよ

For you I am see through, can't you see I need you
君のことを見ている  君には見えないの 俺がこんなにも必要としているのを

I can treat you good if I can reach you
君と出会えるなら 気持ちよくしてあげるよ

In the night I beep you, like I'm R2-D2
夜にビープ音を送る R2-D2みたいに


[Pre-Hook]
20 stacks, I spent that on trees
2万ドルもマリファナに使った

And you can't smoke that with me
君は俺と一緒に吸えない

You can't even talk to me, my agency need a fee
俺と話すことさえできない 代理人は金を要求する

Got the gift, God gave it to me
ギフトを手に入れた 神がくれたんだ

They wanna take it from me
奴らは俺から奪いたがる

What do you want me to be
君は俺にどうなってほしい?

Make a wish, it'll turn it to me
願えば 俺は変わる


[×3]
[Hook]
Botox lips, goodnight kiss
ボトックスリップス おやすみのキス

Blood and spit, I wait for it
血とつばを吐く 待っているよ

Are you up, try this, gloves don't fit
起きてるかい 試してみてよ グローブが合わないんだ

Hands don't grip, six dices
握れない 6つのサイコロ