【和訳】Cash Cash - Call You (feat. Nasri of MAGIC!)













 「Call You」でボーカルを担当しているのはクレジットにもある通り、人気ポップバンド MAGIC! のフロントマン Nasri です。彼はバンドをやる前にもプロデューサーやソロシンガーとしても活躍していました。


[Verse 1]
I can't change the way things are
僕は物事の在り方を変えることはできない

Even though it feels wrong in my heart
たとえ心の中で間違っていると思っていたとしても

Even though it keeps me to breathe this air
たとえ僕が呼吸させられ続けていたとしても

See life does what it thinks is fair
人生は公平だと思うんだ


[Pre-Chorus]
When I'm driving through the night
僕が夜通しドライブしていて

With no strength left inside
力がなにも残っていないとき

Can I call you? Can I call you?
君に連絡してもいいかな?

When the radio don't play
ラジオで流れていないとき

The song to ease my pain
僕の痛みを癒す曲が

Can I call you? (Can I call you?)[×2]
君に連絡してもいいかな?


[Chorus]
Can I call you? Can I call you?[×4]
君に連絡してもいいかな?

[Verse 2]
See, I can't change the way things are
ああ 僕は物事の在り方を変えることはできない

Even though it feels wrong in my heart
たとえ心の中で間違っていると思っていたとしても


[Pre-Chorus]
When I'm driving through the night
僕が夜通しドライブしていて

With no strength left inside
力がなにも残っていないとき

Can I call you? Can I call you?
君に連絡してもいいかな?

When the radio don't play
ラジオで流れていないとき

The song to ease my pain
僕の痛みを癒す曲が

Can I call you? (Can I call you?)[×2]
君に連絡してもいいかな?
 

[Chorus]
Can I call you? Can I call you?[×2]
君に連絡してもいいかな?


[Bridge]
Maybe the stars will show me something
きっと星が僕に何か見せてくれるのかもしれない

Something I can hold on to
僕がしがみつける何かを

And maybe the stars will show me something
きっと星が僕に何か見せてくれるのかもしれない

Shine a light so I know it's you
光が照らしてくれるから それが君だってわかるんだ


[Chorus]
Can I call you? Can I call you?[×2]
君に連絡してもいいかな?


[Outro]
Maybe the stars will show me something
きっと星が僕に何か見せてくれるのかもしれない

Something I can hold on to
僕がしがみつける何かを

And maybe the stars will show me something
きっと星が僕に何か見せてくれるのかもしれない

Shine a light so I know it's you
光が照らしてくれるから それが君だってわかるんだ

Can I call you? Can I call you?[×2]
君に連絡してもいいかな?