【和訳】Chris Brown – Frustrated











 おうし座は4月21日から5月21日に生まれた人々のための星座であり、この星座のシンボルは雄牛です。Chris Brown の誕生日は5月5日であり。2015年に、頭に雄牛の刺青を入れました。


[Verse 1]
Girl, I get right on top of you, yeah (yeah, haha)
俺は君の上に乗る

Then you climb right on top of me, yeah (c'mon, baby)
その後 君は俺の上に乗る

I’m positive we need this right now, yeah, yeah
俺たちにはこれが必要なのさ

I know your body had its needs now, yeah, yeah, come on
君の身体がこれを欲しているのも知っている


[Pre-Chorus]
Come on, girl, come on, girl[×4]
なあ こっちにこいよ


[Chorus]
You've got me frustrated like a Taurus in the wild
君は俺を欲求不満にさせる まるで野性のおうし座のように

I will not contain it, got no limits like a charge
俺は我慢なんてしないぜ クレジットカードのように限界はない

You've got me frustrated like a Taurus in the wild
君は俺を欲求不満にさせる まるで野性のおうし座のように

I will not contain it, got no limits like a charge
俺は我慢なんてしないぜ クレジットカードのように限界はない

Come on, girl, come on, girl[×4]
なあ こっちにこいよ


[Verse 2]
She gon let me rock the boat, oh yeah, baby
彼女は荒波を立てる

No bullshit, I'm an animal, haha and girl, you 'bout to get it, baby
くだらなくない 俺は動物 君なら理解できるさ

I'm positive we need this right now, yeah, yeah (baby, yeah, yeah, oh)
俺たちにはこれが必要なのさ

I know your body has its needs now, yeah, yeah, girl (come on, girl)
君の身体がこれを欲しているのも知っている


[Pre-Chorus]
Come on, girl, come on, girl[×4]
なあ こっちにこいよ


[Chorus]
You've got me frustrated like a Taurus in the wild (oh wild, oh)
君は俺を欲求不満にさせる まるで野性のおうし座のように

I will not contain it, got no limits like a charge (charge)
俺は我慢なんてしないぜ クレジットカードのように限界はない

You've got me frustrated like a Taurus in the wild (oh, hey, yeah, ha)
君は俺を欲求不満にさせる まるで野性のおうし座のように

I will not contain it, got no limits like a charge (oh, yeah)
俺は我慢なんてしないぜ クレジットカードのように限界はない

Come on, girl, come on, girl[×8]
なあ こっちにこいよ


[Bridge]
Ah-ah-ah, I'm wild in bed, yeah
俺はベッドの上ではワイルドなんだ


[Chorus]
You've got me frustrated like a Taurus in the wild (like a Taurus in the wild)
君は俺を欲求不満にさせる まるで野性のおうし座のように

I will not contain it, got no limits like a charge (oh, yeah)
俺は我慢なんてしないぜ クレジットカードのように限界はない

Come on, girl, come on, girl[×8]
なあ こっちにこいよ