【和訳】Lil Peep - Regrets (feat. Horse Head)










 「Regrets」は「Teen Romance EP」のオープニングトラックです。Lil Peep はこの曲で関係の終わりのよる痛みに耐えながら、元カノのことを忘れようとしています。


[Chorus: Lil Peep]
I've been poppin' pills,
俺はクスリを飲んで

I've been tryna forget 'bout you
君のことを忘れようとしていた

But honestly,
でも正直に言うと

I got regrets 'bout you[×2]
君のことは後悔している

Baby, it's over now,
それは今終わったんだ

You're gonna cry all night
君は一晩中泣くんだろうな

I'm gonna smile at you
俺は君に微笑む

When I see you and pretend that I'm alright
俺が君に会って大丈夫なフリをするとき

I'm never sober now,
俺は冷静じゃない

I'm gettin' high all night
一晩中ハイになっている

I'm 'bout to put this in my system
俺は自分のシステムに押し込むんだ

To erase you from my mind
君の存在を俺の心から消すために


[Verse: Horse Head]
I was in lust with you
君といることを望んでいた

Thought that I loved you,
君のことを愛しているって思っていた

But I got the two confused
でも俺はその二つを混同していた

I don't wanna fall asleep with you in my head
頭の中で君と一緒に眠りたくないよ

And I know that
分かっている

You regret some things you said
君は言ったことを後悔している

But honestly,
でも正直に言うと

I have regrets about you
君のことは後悔しているよ


[Chorus: Lil Peep]
I've been poppin' pills,
俺はクスリを飲んで

I've been tryna forget 'bout you (tryna forget 'bout you)
君のことを忘れようとしていた

But, honestly,
でも正直に言うと

I got regrets 'bout you[×2]
君のことは後悔している

Baby, it's over now,
それは今終わったんだ

You're gonna cry all night
君は一晩中泣くんだろうな

I'm gonna smile at you
俺は君に微笑む

When I see you and pretend that I'm alright
俺が君に会って大丈夫なフリをするとき