【和訳】Los Unidades & Pharrell Williams - E-Lo (feat. Jozzy)










 「E-Lo 」は Pharrell Williams と Jozzy、そして Coldplay のサイドプロジェクトである Los Unidades がコラボしてできた Global Citizen EP1 の1stシングルです。


[Verse 1]
And there's nowhere I'd rather be (Rather be)
そこ以外に行きたい場所はないよ

When they take with the one hand and take with the other
彼らが片手を放して もう片方の手を放した時

On the day all the hands go free (Hands go free)
両の手が自由になった日に

And the sun's gonna shine
太陽は輝くだろう

The sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう


[Chorus]
And all the people go
そしてすべての人々が進むんだ


[Verse 2]
Mama Maria, she would take my hand (Take my hand)
聖母マリアが私の手を取って

Down to el Rio Sol (Ooh)
太陽の川まで連れて行ってくれる

Saying, "Oye for real hijo understand" (Understand)
こう言いながら「ねえ 息子よ あなたならわかるでしょう

"Hands can hurt or heal so"
手は傷付けることも癒すこともできるのよ」


[Chorus]
Tell all the people go
すべての人々に進めと言うんだ

And all the people go[×3]
そしてすべての人々が進むんだ

Free hands go
手が自由な者たちは進む


[Verse 3]
Mama Maria, she would take my hand
聖母マリアが 私の手を取って

Down to the Rio and flow
リオに連れて行って流してくれる

Baxabana ogxam baxabana ngenoxoxo
彼らは互いに口論し 戦いあった

Bexakwe yinuxba xaka
心配しているんだ


[Chorus]
Tell all the people go
すべての人々に進めと言うんだ

And all the people go[×3]
そしてすべての人々が進むんだ

Free hands go
手が自由な者たちは進む


[Bridge]
And there's nowhere I'd rather be (Rather be)
そこ以外に行きたい場所はないよ

Gonna raise up the one hand and raise up the other
片手をあげて もう片方の手もあげる

Hurt me outside, inside I'm free (Inside I'm free)
外側を傷つけても 内側では自由だ

And there's no enemy
敵なんていない

Everyone is my brother
みんなが俺の兄弟

When the truth comes to set me free (Set me free, yeah)
真実が俺を自由にして

And we're not going to fall in and out with each other
俺たちが互いに落ち込んだり喧嘩しなくなったときは

On the day all the hands go free (Hands go free)
両の手が自由になった日に

Then the sun's gonna shine
太陽は輝くだろう

The sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう


[Chorus]
Tell all the people go
すべての人々に進めと言うんだ

And all the people go
そしてすべての人々が進むんだ

Free hands go
手が自由な者たちは進む


[Outro]
And the sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう

And I know, one day I know
分かっている いつか

The sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう

Let my hands go free[×3]
俺の手を解放してくれ

The sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう

Let my hands go free
俺の手を解放してくれ

And all hands go free
あらゆる手が自由になる

When all hands go free
あらゆる手が自由になるとき

The sun's gonna shine on me
太陽は俺を照らしてくれるだろう