【和訳】Nicky Romero - My Way ft. Alice Berg












 スウェーデン出身のシンガー Alice Berg をフィーチャーした Nicky Romero のシングル「My Way」はパートナーと別れてしまった女性の視点で歌われているラブソングです。


[Verse 1]
We were on our high, now we on our low
私たちはハイになっていた 今は気分が沈んでいる

I need to pull myself together
一緒に立ちあがる必要があるの

Going back to sleep, wake me up when you leave
眠りに戻って あなたがいなくなったら目をさます

Last night was just a mistake
昨晩のことは何かの間違いだったのよ


[Pre-Chorus]
Broken dreams, slamming doors
破れた夢 閉まったドア

Is all we have ever known
それが私たちの知っているすべて

Say goodbye, there's no return
サヨナラ 戻らないわ

I can't look back this time
今回のことは振り返らないわ


[Chorus]
'Cause I don't even hate you anymore
だってもうあなたを憎んでいないから

You call it heartache, I call it my way
あなたはそれを傷心と呼び 私は自分の道と呼ぶ

I don't even know what you adore
あなたの好きなものさえ分からない

I can't feel heartache, just going my way
私は心の痛みを感じない ただ自分の道を行くだけ

I don't know you anymore (My way)[×3]
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore (My)
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore
もうあなたを憎んでいない


[Verse 2]
We were stoned in love right from the start
私たちは最初から恋に落ちていた

So don't ever say you're sorry
だからごめんねなんて言わないで

We need to find a way,
私たちは別の道を見つける必要があるの

I hope you feel the same
あなたも同じ気持ちだといいな

This love was never for us
この愛は私たちのものじゃなかった


[Pre-Chorus]
Broken dreams, slamming doors
破れた夢 閉まったドア

Is all we have ever known
それが私たちの知っているすべて

Say goodbye, there's no return
サヨナラ 戻らないわ

I can't look back this time
今回のことは振り返らないわ


[Chorus]
'Cause I don't even hate you anymore
だってもうあなたを憎んでいないから

You call it heartache, I call it my way
あなたはそれを傷心と呼び 私は自分の道と呼ぶ

I don't even know what you adore
あなたの好きなものさえ分からない

I can't feel heartache, just going my way
私は心の痛みを感じない ただ自分の道を行くだけ

I don't know you anymore (My way)[×3]
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore (My)
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore
もうあなたを憎んでいない


[Bridge]
I know, I know that it's my way[×2]
分かっている これが私が選んだこと

Our brightest days were my darkest place
私たちの明るい日々は私の暗い場所だった

That's when I knew we don't belong
それは私たちが一緒じゃないと知ったときのことだった


[Chorus 2]
I don't know you anymore (My way)[×3]
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore (My)
もうあなたを憎んでいない

I don't know you anymore
もうあなたを憎んでいない