【和訳】Roadtrip - Take This Home
















 「Take This Home」は5人組ブリティッシュ/アイリッシュバンド Roadtrip の1stデビューシングルです。曲はキャッチーでポップなフューチャーベースです。


I'll keep making promises
僕は約束を守り続けるよ

You told me I love you less
君は僕に少し愛しているって言った

I still wanna give you the world
僕はまだ君にすべてを差し出したいよ

You had it all before
前の君は何もかもを持っていた

But I know I'll give you more
でも知っている 僕は君にもっとあげるんだ

Trust me, don't you know you're my girl
信じて  君が僕の彼女だって知らないのかい


Well I've been loving heaven
ああ 僕は天国を愛してるんだ

You and me
君と僕

For seven things are gonna pass but it's you and me
7つの物事は過ぎ去っていくけど それは君と僕だ

We're dancing till the sundown
僕たちは陽が沈むまで踊り続ける

Everything is ours now
何もかも僕たちになる

We can fall in love like back in the day
昔のように恋に落ちるんだ


No you're never gonna walk alone
君は一人で歩くことはないよ

You and me we're gonna be so strong
君と僕は強くなる

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる

Now or never when they all say no
彼らがノーって言ったときしかチャンスはない

Come on riding on the open road
乗って 道路に繰り出すんだ

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる


You ain't like the other ones
あなたみたいな人はいない

Underneath that summer sun
夏の太陽の下で

Come and spend another with me
僕と一緒に遊ぼうか

Girl you can ask your friends
君は友人に尋ねるんだ

L-O-V-E number ten
LOVE 10番街

It's like the start of a dream
それはまるで夢の始まり


Well I've been loving heaven
ああ 僕は天国を愛してるんだ

You and me
君と僕

For seven things are gonna pass but it's you and me
7つの物事は過ぎ去っていくけど それは君と僕だ

We're dancing till the sundown
僕たちは陽が沈むまで踊り続ける

Everything is ours now
何もかも僕たちになる

We can fall in love like back in the day
昔のように恋に落ちるんだ


No you're never gonna walk alone
君は一人で歩くことはないよ

You and me we're gonna be so strong
君と僕は強くなる

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる

Now or never when they all say no
彼らがノーって言ったときしかチャンスはない

Come on riding on the open road
乗って 道路に繰り出すんだ

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる


We can die or we can take this[×3]
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる


No you're never gonna walk alone
君は一人で歩くことはないよ

You and me we're gonna be so strong
君と僕は強くなる

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる

Now or never when they all say no
彼らがノーって言ったときしかチャンスはない

Come on riding on the open road
乗って 道路に繰り出すんだ

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる


We can die or we can take this[×3]
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる

We can die or we can take this home
僕たちは死ぬか 家に持ち帰ることができる