【和訳】Chris Brown - Undecided











 「Undecided」は Chris Brown にとって2019年初のシングルになります。この曲にサンプリングされているのは Shanice の「I Love Your Smile」です。


[Verse 1]
No, I don't say it often
いや 頻繁には言わないよ

And I probably should’ve told you I hurt this bad, I know
きっと俺は 君に傷つけたって言うべきだったんだろうね 分かっている

And I probably shouldn't want this so bad
欲しがるべきじゃなかったな

It's weighing, weighing on me
それが俺に重くのしかかる

Don’t wanna wake up in the mornin'
朝は起きたくないな

Cannot undo what we did in this bed
ベッドでしたことは 元に戻せないし

And I can't get you out, so I gotta go
君を放り出すわけにもいかないから 俺が出ていくよ

No, I'm not ready for, you want me all alone
準備はできてない 君は俺に一人でいてほしいんだろ


[Chorus]
But I'm undecided, excited, ignited
でも俺はどっちつかずで興奮している

And I don't wanna feel the way I do, but I like it
そんな風に感じたくないけど 好きなんだ

Look at all these sparks flying
飛び散る火花を見てくれ

But I'm still indecisive
でも俺はまだ優柔不断で

And she want me to wife it
彼女は俺の妻になりたいらしい

But I'm undecided
でも決められないな


[Verse 2]
I know I shouldn’t be doing this, but here we go again
やるべきじゃないことは分かっているけど 俺たちはまたやるぜ

Girl, you know that pussy is my weakness (Weakness, weakness, weakness)
知ってるだろ 俺は女の子には弱いんだ

Girl, you got me addicted when you switching positions
君は立ち位置を変えれば 俺は夢中になってしまう

You tell me, "Shut up"
君は言う 「黙って」

And you know I listen, I hate it
聞くけど いやだな

Wish I never did it
やらなくてもいいことを願うよ

I can’t keep sinning and pretending (Ooh, oh-oh-oh)
罪を犯して 欺き続けるなんでできない


[Pre-Chorus]
I'm taking off your clothes
君の服を脱がせる

We getting sexual
俺たちはエロくなる

Hit it so good, think I’ll propose
腰を突く 俺がプロポーズするとでも思っているのか

I don't know but
分からない でも


[Chorus]
I'm undecided, excited (Ooh yeah), ignited (Ooh yeah)
でも俺はどっちつかずで興奮している

And I don't wanna feel the way I do, but I like it
そんな風に感じたくないけど 好きなんだ

Look at all these sparks flying (All these, all these)
飛び散る火花を見てくれ

But I’m still indecisive ('Cause you want me)
でも俺はまだ優柔不断で だって君は望むから

And she want me to wife it
彼女は俺の妻になりたいらしい

But I'm undecided
でも決められないな


[Bridge]
Oh, no, I'm undecided
決められないよ

I said I just don't know
知らないって言ったろ

Ayy, 'cause I'm undecided
だって決められないから

I'm afraid of your love
君の愛が恐ろしいよ

Oh, ooh, you got me, baby
君が俺を捕まえる

'Cause I can't get enough, ooh
だって満足していないから


[Chorus]
But I'm undecided, excited (Ooh yeah), ignited (Ooh yeah)
でも俺はどっちつかずで興奮している

And I don't wanna feel the way I do, but I like it
そんな風に感じたくないけど 好きなんだ

Look at all these sparks flying
飛び散る火花を見てくれ

But I'm still indecisive
でも俺はまだ優柔不断で

And she want me to wife it
彼女は俺の妻になりたいらしい

But I'm undecided
でも決められないな


[Outro]
No, no, oh, no, and I want it (I'm undecided)
望んでいる 優柔不断なんだ

Ooh, but I'm undecided
でも決められないんだ