【和訳】Grey - Want You Back (feat. LÉON)










 Zedd とも共作していることで有名な Grey の新曲はスウェーデンのシンガー LÉON をフィーチャーしています。「Stay」や「Middle」を思わせるかのようなチルトラップです。


Like a coat that I sold in the summer,
まるで私が夏に売ったコートのよう

Now I’m cold and I want you back (want you back)
寒いわ あなたに戻ってきてほしい

Like an old baby doll that some other kid stole,
まるで他の子供が盗んで古い赤ちゃん人形のように

I want you back (want you back)
あなたに戻ってきてほしい

Digging out your old letters
あなたの古い手紙を探している

Sleeping in your old sweater
あなたのお古のセーターに包まれて眠る

Guess I should have known better
もっとよく知っておくべきだったね

Cuz you’re gone, I want I want I want you
あなたが行ってしまったから あなたを望んでしまう


Riding in your front seat
あなたの車の助手席に乗ると

Telling me you want me
私を望んでいると言ってくれた

Nothing could destroy a love like this
この愛は誰にも壊されることなんてなかった

Until I did
私がするまでは

Running over red lights
赤信号を超えてしまう

Making up a good life
善い人生を作る

Couldn’t we go back to what we had
以前の私たちには戻れない

Just like that
あんな風に

Cuz I want you back
あなたに戻ってきてほしいから


Like a float in the ocean, our woodwork broke,
まるで海の浮遊物のように 私たちの木細工は壊れている

But I want you back (want you back)
でもあなたには戻ってきてほしい

Like a kiss on the face that the rain washed away,
まるでキスした顔が雨で洗い流されるように

I want you back (want you back)
あなたに戻ってきてほしい

Digging out your old letters
あなたの古い手紙を探している

Sleeping in your old sweater
あなたのお古のセーターに包まれて眠る

Guess I should have known better
もっとよく知っておくべきだったね


Cuz you’re gone, I want I want I want you
あなたが行ってしまったから あなたを望んでしまう

Riding in your front seat
あなたの車の助手席に乗ると

Telling me you want me
私を望んでいると言ってくれた

Nothing could destroy a love like this
この愛は誰にも壊されることなんてなかった

Until I did
私がするまでは


Now I know, now I know
今ならわかる

Now I got you in my head
今でもあなたのことを想っている

Now I know, now I know
今ならわかる

You're gone, I want I want I want you
あなたは行ってしまった あなたが恋しいよ


Running over red lights
赤信号を超えてしまう

Making up a good life
善い人生を作る

Couldn’t we go back to what we had
以前の私たちには戻れない

Just like that
あんな風に

Cuz I want you back
あなたに戻ってきてほしいから