【和訳】Jaira Burns - Low Key In Love












 「Low Key」とは「なんとなく」と言った意味で、軽い気持ちのときに使用されます。つまり曲名の「Low Key In Love」とは相手のことが少し気になる、つまり恋愛の始まりを表します。


[Intro]
Bet you never knew that a girl like me could fall in love, did you?
私のような女の子が恋に落ちるなんて あなたは思ってもみなかったでしょ?

Bet you never thought that a girl like me would fall in love
私のような女の子は恋に落ちるなんて 思ってもいなかったでしょ


[Verse 1]
I feel it in my skin
肌で感じるわ

Don't wanna feel like this
そんなのは感じたくないのに

Runnin', runnin', runnin' from you
あなたから逃げている

I feel it in my chest
胸がどきどきする

I gotta catch my breath
深呼吸しないと

Tell me that you're feelin' it too
あなたも同じように感じているって言ってよ


[Pre-Chorus]
We're gettin' drunk on a weekend
私たちは週末に酔っぱらっている

We say goodbye and I pretend
私たちは別れを言う 

That I don't wanna take you home
あなたを家に連れて行きたくない風に装う

Feelin' things that I shouldn't
そんなこと感じるべきじゃない

I'm sayin' things that I shouldn't
言うべきじゃないことを言ってしまう

I think I let you get too close
きっと私はあなたに近づいてしまうのね


[Chorus]
I'm low key in love with you
私はなんとなくあなたに恋しているの

There's no way to hold it
我慢できない

I just can't control it
自分をコントロールできないの

I'm low key in love with you
私はなんとなくあなたに恋しているの

There's no way to hide it
隠せないよ

My body can't fight it
私の身体じゃ戦えない


[Drop]
I'm low key in love[×3]
私はなんとなくあなたに恋しているの


[Verse 2]
Somethin' I try to hide
私は何とか隠そうとしている

But you got what I like
でもあなたは私の好きなものを持っている

Floatin' on these feelings for you
あなたへの感情が浮かぶ

And it's such a shame
なんて恥ずかしいのかしら

I'm callin' other friends your name
他の友達をあなたの名前で呼んでしまう

Fallin' for you too hard too soon
すぐに恋に落ちるなんて難しいわ


[Pre-Chorus]
We're gettin' drunk on a weekend
私たちは週末に酔っぱらっている

We say goodbye and I pretend
私たちは別れを言う 

That I don't wanna take you home
あなたを家に連れて行きたくない風に装う

Feelin' things that I shouldn't
そんなこと感じるべきじゃない

I'm sayin' things that I shouldn't
言うべきじゃないことを言ってしまう

I think I let you get too close
きっと私はあなたに近づいてしまうのね


[Chorus]
I'm low key in love with you
私はなんとなくあなたに恋しているの

There's no way to hold it
我慢できない

I just can't control it
自分をコントロールできないの

I'm low key in love with you
私はなんとなくあなたに恋しているの

There's no way to hide it
隠せないよ

My body can't fight it
私の身体じゃ戦えない


[Drop]
I'm low key in love[×3]
私はなんとなくあなたに恋しているの


[×2]
[Outro]
Bet you never knew that a girl like me could fall in love, did you?
私のような女の子が恋に落ちるなんて あなたは思ってもみなかったでしょ?

Bet you never thought that a girl like me would fall in love with you
私のような女の子は恋に落ちるなんて 思ってもいなかったでしょ