【和訳】Lauren Jauregui - More Than That













 「More Than That」は Fifth Harmony のメンバー Lauren Jauregui による2枚目のソロシングルです。曲自体は2,3年前に書かれており、自身を誘う男性に対しての高い要求を語っています。


[Verse 1]
I see you watching so I walked into your stare
あなたが見ているから あなたの視線に向かっていったの

'Cause I ain’t in the position to be walking over there
だって歩いていける位置にいなかったから

I got a situation, I can tell you wanna know
大変なことになった あなたが知りたがっているのは分かる

How you can take an honest girl and turn her to a
誠実な女の子を変えてしまう方法を

If I'ma take a gamble, then you better come correct
もしギャンブルをするなら ちゃんとしたほうがいいわ

I need more than them diamonds that you got around your neck
あなたの首にかかっているダイヤモンドよりももっと欲しい

Shit, anybody can flex, my baby do it best
誰もが自慢する 自分の男が一番だって

If you come with somethin' better, then we might just take it there
もしあなたが何かいいものを持ってきたら 私たちはそこにいけるかもね


[Pre-Chorus]
I know I ain't right for tempting you
私があなたを誘惑するのにふさわしくないことは分かっている

But I just wanna see what you would do
でもあなたがどうするか見てみたいの

If I gave you a taste of what I do
もし私をあなたに味見をさせたら

Just remember that I don't belong to you
私はあなたのものじゃないってことを思い出して


[Chorus]
You gon' have to come stronger than this liquor
あなたはこのお酒より強くならないといけないの

Wanna take me home, better be more convincing
私を家に連れて帰りたいみたいだけど 説得力が必要ね

It'll take more than that to get to me
その程度じゃ私は惹かれない

More than that to get your way
あなたについていかないわ

Boy, you better come stronger than this liquor
あなたはこのお酒より強くならないといけないの

Wanna take me home, better be more convincing
私を家に連れて帰りたいみたいだけど 説得力が必要ね

It'll take more than that to get to me
その程度じゃ私は惹かれない

More than that to get your way
あなたについていかないわ

I'm stronger than this liquor
私はこのお酒より強いわ


[Verse 2]
If my man know, there's gon' be some issues
もし私の男が知っていたら 問題になっているわ

But take my number down, I just might hit you
でも私に連絡先を教えで 電話するかもしれないから

No, I'm just playing, I'm so deep in love
私はただ遊んでいるだけ べた惚れなの

But the way you talkin' might just have me actin' up
でもあなたの話し方だと 私は暴れちゃうかもしれないわ

The way you looking at me, boy, I know what’s up
あなたが私を見ているようだけど 全部わかっているわ

I can feel how you feel without even a touch
触らなくても あなたの気持ちはわかるわ

But don't think that's gon' make me give it up
でもそれが褒めているとは思わないでね

Boy, your time is up
もう時間切れよ


[Pre-Chorus]
I know I ain't right for tempting you
私があなたを誘惑するのにふさわしくないことは分かっている

But I just wanna see what you would do (Ooh, see what you would do)
でもあなたがどうするか見てみたいの

If I gave you a taste of what I do
もし私をあなたに味見をさせたら

Just remember that I don't belong to you
私はあなたのものじゃないってことを思い出して


[Chorus]
You gon' have to come stronger than this liquor
あなたはこのお酒より強くならないといけないの

Wanna take me home, better be more convincing
私を家に連れて帰りたいみたいだけど 説得力が必要ね

It'll take more than that to get to me
その程度じゃ私は惹かれない

More than that to get your way
あなたについていかないわ

Boy, you better come stronger than this liquor
あなたはこのお酒より強くならないといけないの

Wanna take me home, better be more more convincing
私を家に連れて帰りたいみたいだけど 説得力が必要ね

It'll take more than that to get to me
その程度じゃ私は惹かれない

More than that to get your way
あなたについていかないわ

I'm stronger than this liquor
私はこのお酒より強いわ


[Outro]
It'll take more
もっと頑張って