【和訳】Lil Peep & Lil Tracy – ​castles








 「castles」は Lil Peep と Lil Tracy のコラボEP「Castles」のセカンドトラックです。プロデューサーはLil Peepとは何度もコラボしている カナダはアルバータ州出身の NEDARB です。






[Intro: Lil Peep]
I stand
俺は立つ

Watch me fall[×3]
俺が落ちていくのを見ていてくれ

Call after call
呼べば応答するよ

I'll cop it all, yeah
俺が全部手に入れるよ


[Hook: Lil Peep]
Watch me fall (watch me fall)
俺が落ちていくのを見ていてくれ

From these castle walls (castle walls)
城壁の上から

I'll stand tall (I'll stand tall)
堂々と立つ

Baby, watch me ball (baby, watch me ball)
俺が落ちていくのを見ていてくれ

Call after call (call after call)
呼べば応答するよ

Walk around the mall (walk around the mall)
木陰のある道を歩く

I'll cop it all (I'll cop it all)
俺が全部手に入れるよ

Castle halls
城のホールを


[Verse: Lil Tracy]
Baby, I'm an asshole, walkin' thru my castle
俺は最悪な奴だ 城の中を歩いている

I can break your heart, baby, I know it's so fragile
君の心だって壊せる とても脆いんだよな

Step inside my castle, we blowin' on that good dope
城の中に足を踏み入れると ヤバい空気が漂っている

Put this in your nostril, baby, I got good blow
君は鼻から吸い込む ああいい気分だ

Fuck her, then I vanish, disappear like magic
彼女とヤった後 俺は消える 魔法のように

I live lavish, Gucci sheets all on my mattress
俺は贅沢に暮らす マットレスは全部グッチのシーツが被さっている

GothBoiClique, skrrt-skrrt in a black whip
ゴスボーイクリック 黒い車で音を鳴らす

Pullin' down her skirt, I know you want it, you can't have it
彼女のもとへ 君が望んでいるのは分かっている 君じゃ無理なものを

Welcome to my castle, it's just me and you tonight
俺の城へようこそ 今夜は俺と君だけ

I think you're an angel, just a human in disguise
君はきっと人間に変装した天使なんだと思う 

This is not rap, it's a goth lullaby
これはラップじゃない ゴシックな子守歌

I'll be in your dreams every time that we get high
俺たちがハイになるたびに 俺は君の夢の中に行く

Lie, lie, lie, all you ever do is lie
君のすることは全部嘘

Look me in my eyes like the stars in the sky
空に浮かぶ星を見るように 俺の目を見てくれ

Grew up in the mud in a castle, I'ma die[×2]
城の泥の中で育った 俺はここで死ぬつもりさ


[Hook: Lil Peep]
Watch me fall (watch me fall)
俺が落ちていくのを見ていてくれ

From these castle walls (castle walls)
城壁の上から

I'll stand tall (I'll stand tall)
堂々と立つ

Baby, watch me ball (baby, watch me ball)
俺が落ちていくのを見ていてくれ

Call after call (call after call)
呼べば応答するよ

Walk around the mall (walk around the mall)
木陰のある道を歩く

I'll cop it all (I'll cop it all)
俺が全部手に入れるよ

Castle halls
城のホールを



nostril : 鼻の孔
lavish : 贅沢に