【和訳】Lil Peep x Lil Tracy - pain (feat. Slug Christ)












 「pain」は Lil Peep と Lil Tracy のコラボEP「Castles」のオープニングトラックです。ゲストアーティストにジョージア州アトランタ出身のラッパー Slug Christ が参加しています。






[Intro: Slug Christ, Lil Peep, & Both]
Whooaa, it's Slugga, Peep and Tracy
スラッガー ピープとトレイシーだ

I thought you knew pain
君が痛みを知っていると思っていたよ

Don't lie, don't lie[×2]
嘘はつかないでくれ


[×2]
[Hook: Lil Peep]
If I gotta I'ma wait in the rain
待たないといけないなら 雨の中で待つよ

Girl, you don't know my pain
君は俺の痛みを知らない

And my pockets gotta lotta cocaine
ポケットには大量のコカイン

Girl, you don't know my name
君は俺の名前を知らない


[Verse 1: Lil Tracy]
True Religion jeans, pockets full of cocaine
トゥルーレリジョンのジーンズ ポケットはコカインでいっぱい
("True Religion"はカリフォルニアに拠点を置くハイエンドデニムメーカー)

Tattoos on my face, I'ma die this way
顔にはタトゥー 死ぬまでこのまま

I don't want a job so I flex and I finesse
仕事はしたくないから 成りあがるのさ

Only inhale the best, exhale the stress
イケてるものだけ取り入れて ストレスを吐き出す

Used to be broke, I cast a spell on my check (yuh)
昔は貧乏だった 小切手に魔法をかける

Ice on my neck, now my ex sends me texts
首にはダイヤモンド 元カノがメールしてくる

Ask me if I still love her, I'm on xans, I forget
まだ愛しているか尋ねてくる 俺はザナックスをキメてたから忘れている

Bitch, did you forget? You cut through me like a wrist
君は忘れた? 君は腕のように俺を切り裂いた

I'm finna get rich, snortin' coke in a Benz
俺は金持ちになるよ ベンツの中でコカインを吸う

You don't know my name, you don't know my pain
君は俺の名前を知らない 俺の痛みも

On the highway to hell in a Beamer, switchin' lanes
ハイウェイの上 ヤバいBMWに乗って 車線を変える

Six hundred sixty-six kisses on your face
君の顔に666のキス

Baby, now that I'm gone, do you hallucinate?
俺はもういなくなった 君は幻覚を見ているのか?

And see me in your room with that Gucci on my waist?
グッチのベルトをつけた俺と君の部屋で会ったのか?

I'm so far away, now I'm in L.A
俺は遠くにいる 今はLA

Gothic bitch, skinny waist, pussy drippin' like cocaine
ゴシックな女 細い腰 コカインを嗅いだようにアソコを濡らす


[×2]
[Hook: Lil Peep]
If I gotta I'ma wait in the rain
待たないといけないなら 雨の中で待つよ

Girl, you don't know my pain
君は俺の痛みを知らない

And my pockets gotta lotta cocaine
ポケットには大量のコカイン

Girl, you don't know my name
君は俺の名前を知らない


[Verse 2: Slug Christ]
She talkin' got me soddin' in shame, girl,
彼女は恥ずかしそうに 俺をイラつかせたことを話している

You drive me insane (okay okay)
君が俺を虜にする

Only you can occupy any space in my heart, and in my brain
脳や心は君のことでいっぱいさ

I fade away in saturated gray (okay)
飽和した灰色の中に消えていく

It's just one way (why), to numb it all away (numb it, numb it)
それは痛みを消し去るたった一つの方法

Pain, pain, pain, pain, painkiller
鎮痛剤だ

Snort it all away for a second, I'll feel better (okay okay)
全部吸ったら すぐに良くなるさ

Fake ass bitches plottin' on a Young Slugger (okay okay)
クソ野郎は俺をはめようとしている

Diamorphine and I'm self-medicatin', yeah
ヘロインは俺の治療薬さ

See different, you said you felt the same
違いを見てくれ 君は同じように感じると言っていた

Girl, I thought you knew my pain
君が痛みを知っていると思っていたよ