【和訳】San Holo - lift me from the ground (ft. Sofie Winterson)











 「lift me from the ground」は元々 San Holo がインストゥルメンタルとして作った曲を Coachella のときに歌詞を The Nicholas と共に製作して出来上がりました。


[Intro: Sofie Winterson]
Lift me from the ground
私をここから連れて行って


[Verse]
Talk to me, I love that sound
私に話して その音が好きなの

Out of words when you're around
あなたがいると何も言えなくなる

I've been trying to come down
降りてこようとしていたの

On and high when you're around
あなたがいるとハイになる

Lift me from the ground
私をここから連れて行って


[Verse]
Talk to me, I love that sound
私に話して その音が好きなの

Out of words when you're around
あなたがいると何も言えなくなる

Lift me from the ground
私をここから連れて行って

I've been trying to come down
降りてこようとしていたの

On and high when you're around
あなたがいるとハイになる


[Chorus]
Lift me from the ground[×2]
私をここから連れて行って

Ground, ground, ground
ここから


[Post-Chorus]
Lift me from the ground[×3]
私をここから連れて行って


[Verse]
Talk to me, I love that sound
私に話して その音が好きなの

Out of words when you're around
あなたがいると何も言えなくなる

I've been trying to come down
降りてこようとしていたの

On and high when you're around
あなたがいるとハイになる


[Verse]
Talk to me, I love that sound
私に話して その音が好きなの

Out of words when you're around
あなたがいると何も言えなくなる

Lift me from the ground
私をここから連れて行って

I've been trying to come down
降りてこようとしていたの

On and high when you're around
あなたがいるとハイになる


[Chorus]
Lift me from the ground
私をここから連れて行って

Ground, ground, ground
ここから

Lift me from the ground
私をここから連れて行って


[Post-Chorus]
Lift me from the ground[×3]
私をここから連れて行って

[Outro]
Lift me from the ground[×2]
私をここから連れて行って