【和訳】Khalid – Talk











 「Talk」は Khalid の2ndアルバムからのリードシングルです。二人の速度が合わず、恋人とのすれ違いを歌ったこの曲は、エレクトロニックプロダクションデュオの Disclosure によってプロデュースされました。


[Chorus]
Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Talk about where we're goin'
僕たちの行先について

Before we get lost, let me out first
迷ってしまう前に  先に降ろしてくれ

Can't get what we want without knowin'
何も知らないと欲しいものは手に入らない

I've never felt like this before
こんな風に感じたことはない

I apologize if I'm movin' too far
遠くまで行き過ぎたなら謝るよ

Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Figure out where we're goin'
僕たちの行先を理解しよう


[Verse 1]
Yeah, started off right
ああ すぐに始めたんだ

I can see it in your eyes
君の目に映っているのが見えるよ

I can tell that you're wantin' more
君がもっと欲しがっているのが分かる

What's been on your mind?
どんな気持ちだった?

There's no reason we should hide
僕たちが隠れる理由なんてない

Tell me somethin' I ain't heard before
教えてくれ 聞いたことがないようなものを


[Refrain]
Oh, I've been dreamin' 'bout it
夢を見ていたんだ

And it's you I'm on
君に夢中さ

So stop thinkin' 'bout it
だから考えるのはやめるよ


[Chorus]
Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Talk about where we're goin'
僕たちの行先について

Before we get lost, let me out first
迷ってしまう前に  先に降ろしてくれ

Can't get what we want without knowin'
何も知らないと欲しいものは手に入らない

I've never felt like this before
こんな風に感じたことはない

I apologize if I'm movin' too far
遠くまで行き過ぎたなら謝るよ

Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Figure out where we're goin'
僕たちの行先を理解しよう


[Verse 2]
Penthouse view, left some flowers in the room
ペントハウスの眺め 部屋には花を置いた

I'll make sure I leave the door unlocked
ドアを開けたままにしておいた

Now I'm on the way, swear I won't be late
今 俺は一人 遅刻はしないよ

I'll be there by five o'clock
5時にはそこにいくよ


[Refrain]
Oh, you've been dreamin' 'bout it
君は夢を見ていたんだ

And I'm what you want
俺が君の望んでいた人さ

So stop thinkin' 'bout it
だから考えるのはやめるんだ


[Chorus]
Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Talk about where we're goin'
僕たちの行先について

Before we get lost, let me out first
迷ってしまう前に  先に降ろしてくれ

Can't get what we want without knowin'
何も知らないと欲しいものは手に入らない

I've never felt like this before
こんな風に感じたことはない

I apologize if I'm movin' too far
遠くまで行き過ぎたなら謝るよ

Can't we just talk? Can't we just talk?
話し合わないか?

Figure out where we're goin'
僕たちの行先を理解しよう


[Outro]
Figure out where we're goin'
僕たちの行先を理解しよう