【和訳】Lil Peep & Lil Tracy – ​white wine
















 「​white wine」は Lil Peep と Lil Tracy のコラボEP「castles」のラストトラックです。曲名の「white wine」はコカインのことであり、彼らはこの曲で偽の愛について語ります。The Microphones の (something) [1] がサンプリングされています。






[Intro: Lil Peep]
No one by my side
俺のそばには誰もいない

'Til this pretty young white bitch hopped up in my ride
若くて可愛い白い女の子が俺の車に乗ってくるまでは
(白い女性はコカインの比喩)

Every night
毎晩

(Lil Tracy, whaddup man)
リルトレイシー どうした

Show her how I die
俺の死にざまを彼女に見せる

No one by my side (Yeah)
俺のそばには誰もいない

'Til the pretty young white bitch hopped up in my ride
若くて可愛い白い女の子が俺の車に乗ってくるまでは

Took her to the crib and I show her how I die
彼女を家に連れて行って 俺の死にざまを見せるんだ

Every night
毎晩


[Chorus: Lil Peep & Lil Tracy]
I had no one by my side (no one by my side)
俺のそばには誰もいない

'Til this pretty young white bitch hopped up in my ride (yah, yah)
若くて可愛い白い女の子が俺の車に乗ってくるまでは

Took her to the crib and I show her how I die (how I die)
彼女を家に連れて行って 俺の死にざまを見せるんだ

Every night, then I wake up and I'm still fuckin' high (I'm still high, yeah)
毎晩 毎晩 目覚めてもハイのまま

Lord why, Lord why do I gotta wake up?
主よ どうして俺は目覚めないといけないんだ?

More wine, more wine, baby, pour another cup (pour another cup)
もっとワインを 別のカップに注ぐ

Lord why, Lord why do I gotta wake up?
主よ どうして俺は目覚めないといけないんだ?

(More wine) more wine, more wine, (more wine) baby, pour another cup
もっとワインを 別のカップに注ぐ


[Verse: Lil Tracy]
I just dropped a pill in my champagne
シャンパンにピルを落とした

She said she love me, she don't even know my real name, yeah
彼女は愛していると言った 彼女は俺の本当の名前を知らない

Hoppin' out the Uber on a Friday
金曜日にウーバーに乗る

Gothic bitch her Gucci bag, got bags of cocaine, yah
ゴシックビッチのグッチバッグ コカインが入っている

I've been living life my way
自分のやり方で生きてきた

I can't fuck with you if we weren't friends on Myspace
もしMyspaceの友達じゃなかったら 興味も持たなかったよ

Lord why, Lord why, do I wanna die?
主よ どうして俺は死にたがっているんだ?

I'ma get a Maserati just to take my life inside
自殺するために マセラティを手に入れた

Baby, sip this wine, tell me are you down to ride?
ワインを飲む 教えてくれ 君は乗るつもりなのか?

'Cause when I get a castle I won't let no one inside
だって俺が城を手に入れたと気には 誰も中に入れなかったから

I'm so magical, my wrist glisten in your dreams
俺はとても神秘的 俺の手首は君の夢の中で輝く

Skinny nigga up next, countin' guap with Lil Peep, yah
隣には細身のアイツ ピープと大金を数えている

(Let's get it)
さあ 行こうか


[Chorus: Lil Peep]
I had no one by my side
俺のそばには誰もいない

'Til this pretty young white bitch hopped up in my ride
若くて可愛い白い女の子が俺の車に乗ってくるまでは

Took her to the crib and I show her how I die
彼女を家に連れて行って 俺の死にざまを見せるんだ

Every night, then I wake up and I'm still fuckin' high
毎晩 目覚めてもハイのまま

Lord why, Lord why do I gotta wake up?
主よ どうして俺は目覚めないといけないんだ?

More wine, more wine, baby pour another cup
もっとワインを 別のカップに注ぐ

Lord why, Lord why do I gotta wake up?
主よ どうして俺は目覚めないといけないんだ?

More wine, more wine, baby pour another cup
もっとワインを 別のカップに注ぐ