【和訳】STARLYTE feat. Brenton Mattheus - When the Earth Goes Dark












 マレーシアはクアラルンプール出身のプロデューサー STARLYTE とUKのシンガーソングライター Brenton Mattheus がコラボしたこの曲は爽やかなプログレッシブハウスです。


I gaze into your eyes
君の目を見つめる

Oh, I love the way you smile
君の笑顔が好きだよ


I'm forever reaching out to
ずっと手を差し伸べる

Let you got to get a glimpse of me
少しでも僕のほうに 君の目を引きつける

Turn your eyes on
君の目を引く

My direction
僕のほうへ

I want to let you see
君に見てほしいんだ


Cuz' you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I'm keep trying to be in light
光の中にいようとする

When the earth goes dark
夜になったら

I want to let you see
君に見てほしいんだ

(When the earth goes dark)
夜になったら


I know you want my soul
君が僕の魂を望んでいるのは知っている

So don't leave me on my own
だから一人にしないでくれ

I believe in happy endings
幸せな結末を信じている

Could you make one up with me?
僕と一緒に成し遂げないか?

Leave your heartache in a past cuz'
君の心の痛みは過去に置いていくよ だって

I'll be the one to set you free
僕が君を自由にさせるから


Cuz' you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I'm keep trying to be in light
光の中にいようとする

Cuz' you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I'm keep trying to be in light
光の中にいようとする

When the earth goes dark
夜になったら

I'll be the one to set you free
僕が君を自由にさせるよ

(When the earth goes dark)
夜になったら

Cuz' you belong with me
だって君は僕と一緒だから

And I'm keep trying to be in light
光の中にいようとする

When the earth goes dark
夜になったら

Cuz' you belong with me
だって君は僕と一緒だから



glimpse : ちらりと見る