【和訳】Alan Walker, Sabrina Carpenter & Farruko - On My Way










 「On My Way」は Alan Walker が1stアルバムをリリースしてから初の新曲になります。アメリカの女性シンガー Sabrina Carpenter と プエルトリコのシンガー Farruko をフィーチャーしています。


[Verse 1: Sabrina Carpenter]
I'm sorry but
ごめんなさい でも

Don't wanna talk, I need a moment before I go
話したくないの 行く前に少し時間が必要だわ

It's nothing personal
個人的なことじゃない

I draw the blinds
ブラインドを下ろす

They don't need to see my cry
彼らは私が泣き叫んでいるのを見なくていいわ

'Cause even if they understand
たとえ分かっていたとしても

They don't understand
理解できないから


[Pre-Chorus: Sabrina Carpenter]
So then when I'm finished
だから私が終わったときは

I'm all 'bout my business and ready to save the world
それで私の役割は全部終わり 世界を救う準備はできている

I'm taking my misery
惨めさをしょい込んで

Making my bitch; can't be everyone's favorite girl
私をビッチにさせるの みんなから気に入られる女の子にはなれないから


[Chorus: Sabrina Carpenter]
So take aim and fire away
だから狙って撃ち抜いて

I've never been so wide awake
ちゃんと目覚めたことなんてなかった

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの

The blood moon is on the rise
赤い月が昇る

The fire burning in my eyes
私の目に炎が宿る

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの


[Verse 2: Farruko]
Lo siento mucho (Farru), pero me voy (Eh)
悪いな でも行かないといけない

Porque a tu lado me di cuenta que nada soy (Eh-ey)
だって君のそばにいると実感してしまう 俺には何もないって

Y me cansé de luchar y de guerrear en vano
無駄な争いはもううんざりだ

De estar en la línea de fuego y de meter la mano
戦場に向かって 君の手を取る

Acepto mis  errores, también soy humano
過ちを受け入れるよ 俺も人間だ

Y tu no vez que lo Hago por que te amo(Pum-pum-pum-pum)
君はそうしない だって俺は君を愛しているから


[Pre-Chorus: Farruko]
Pero ya, no tengo mas na' que hacer aquí
でも今は もう俺ができることはなにもない

Me voy, llego la hora de partir
俺は行くよ 出発する時間だ

En mi propio camino seguiré lejos de ti
俺は一人で 君の元を去るよ


[Chorus: Sabrina Carpenter]
So take aim and fire away
だから狙って撃ち抜いて

I've never been so wide awake
ちゃんと目覚めたことなんてなかった

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの

The blood moon is on the rise (Is on the rise, na-na)
赤い月が昇る

The fire burning in my eyes (The fire burning in my eyes)
私の目に炎が宿る

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの


[Chorus: Sabrina Carpenter]
So take aim and fire away
だから狙って撃ち抜いて

I've never been so wide awake
ちゃんと目覚めたことなんてなかった

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの

The blood moon is on the rise
赤い月が昇る

The fire burning in my eyes
私の目に炎が宿る

No, nobody but me can keep me safe
誰も私を守ってくれる人なんていない

And I'm on my way
だから一人で進むの