【和訳】DubVision feat. Denny White - Million Miles











 オランダのDJ/プロデューサーである DubVision とLAのシンガーソングライターの Denny White がコラボしたこの曲はとてもキラキラしたプログレッシブハウスです。


These nights
こんな夜を

Feels like I've waited all of my life
僕はずっと待っていたような気がする

Yeah I know its finally our time
ああ やっとわかったよ 僕たちの時間だって

So forget about the cold lies, yeah
だから冷たい嘘なんて忘れてくれ

These roads
こんな道が

Will never break us 'cause
僕たちを傷つけることはない だって

They're our own
それは僕たちのものだから

So tell me now that you follow
だから今 君が追いかけているものを教えて

Together pave our way
一緒に道を切り開こう

We'll find our way
僕たちの道を見つけるんだ

Just let down
ただ失望させる

You'll know I'll find a way out
君には分かる 僕が出口を見つけるって

Forever let us roam
ずっと歩き回っていよう

We've got a million miles to go[×2]
僕たちは百万マイルも歩いてきたんだ


These nights
こんな夜を

Feels like I've waited all of my life
僕はずっと待っていたような気がする

Yeah I know its finally our time
ああ やっとわかったよ 僕たちの時間だって

Together pave our way
一緒に道を切り開こう

We'll find our way
僕たちの道を見つけるんだ

Just let down
ただ失望させる

You'll know I'll find a way out
君には分かる 僕が出口を見つけるって

Forever let us roam
ずっと歩き回っていよう

We've got a million miles to go[×2]
僕たちは百万マイルも歩いてきたんだ


Just let down
ただ失望させる

You'll know I'll find a way out
君には分かる 僕が出口を見つけるって


Forever let us roam
ずっと歩き回っていよう

We've got a million miles to go[×2]
僕たちは百万マイルも歩いてきたんだ