【和訳】Getter – Made For You (Alone Again)










 「Made For You (Alone Again)」は Getter のアルバム「Visceral」の8番目に収録されています。「Made For」とは神によってお互いのために作られたという語源から、互いに相性のいい、あるいは運命の人と言う意味になります。


[Verse 1]
It's 5 in the morning
それは朝5時のこと

Can you at least tell me where you're going
せめてどこに行くか教えてくれないか

Or if I'm even really here with you
もし俺と一緒にここにいるのなら


But maybe this is on me
でもきっとこれは俺が支払うんだ

Just want to show you how our future could be
俺たちの未来を君に見せたいだけ

Isn't that what you've always wanted
それは君がいつも望んでいたことじゃないのか

Darling?
愛しい人よ

Darling...
愛しい人よ


[Chorus]
So I tried my hardest to show you something
だから君に何か見せようと最善を尽くした

I thought that no one else could
誰にもできないと思っていた

But in the end we die alone
でも結局 俺たちは孤独に死ぬんだ

So maybe this is good
だからきっとこれでいい

And from the bottom of my fucking heart
俺は心の底からそう思うよ

I wish you understood
君に分かってほしかった

That I was made for you babe
俺たちは相性がいいって

I was made for you babe[×2]
俺たちは相性がいいんだ

I was made for you
俺たちは相性がいいんだ


[Verse 2]
Now it's 12 o'clock noon
今は昼の12時

Not even a text, I hope you come home soon
テキストにはなくても 君にはすぐ家に帰ってほしいよ

I can't get out of bed
ベッドから出られないんだ

Just tell me what was said
なんて言ったか教えてほしい

Please just come home, I can't be alone again
家に帰ってきてほしい もう一人じゃ無理だ

If I could touch your skin
もし君の肌に触れることができたなら

Just one more time
もう一度だけ

I swear that I will make this right
誓うよ なんとかするって

That I will make this right[×2]
俺がなんとかするよ