【和訳】Joji – Demons












 「Demons」で Joji は彼の中に住み着く悪魔との闘争、そしてそれに伴う問題について理解してくれない周囲の人々について語ります。彼は最善を尽くそうとしますが内なる悪魔がそれを許しません。


[×2]
[Intro]
Yuh, got 'em
ああ やっつけたよ

Sus, running
逃げろ

Fuck, got 'em
くそ やっつけたぜ

Look, spotted
見ろ 見つけたぞ


[Verse 1]
You're taking my heart, now
今 君が俺の心を奪っている

They're taking my heart, now
奴らが俺の心を奪うんだ

And I don't know why (Come)
どうしてか分からない

And I don't know why (Come, come with me)
どうしてか分からない 一緒に来い


Alright, alright, alright, alright
大丈夫

Alright, alright, alright (Aye, aye, aye)
大丈夫だ

The demons told me everything
悪魔は俺に全部言った

They whisper in the night (Aye, aye, aye)
奴らは夜に囁く


[Chorus]
This is not a threat, I promise (Nope)
これは脅威じゃない 約束するよ

I promise
約束するよ

This is not a threat, I promise
これは脅威じゃない 約束するよ

It's a warning, baby, I just want you to know
警告だ ただ君に知ってほしいんだ


[Verse 2]
That was when the ceiling caved in
それは天井が崩れてきたときのことだった

When I'm falling in a trench, I'm behaving (Skrrt)
塹壕に落ちた時 俺は

I'm behaving myself (Uh)
俺は行儀よく振舞う

I'm behaving myself (Look, look, what, what)
行儀よく振舞うんだ 見てくれ

We don’t gotta die so soon
俺たちはすぐに死ぬべきじゃない

So I just behave for you, for you, for you
だから君のために行動するよ

We don’t gotta die so soon
俺たちはすぐに死ぬべきじゃない

So I just behave for–(Shh, quiet)
だから俺は行動するんだ


[Chorus]
This is not a threat, I promise (Nope)
これは脅威じゃない 約束するよ

I promise
約束するよ

This is not a threat, I promise (Yuh, yuh, yuh)
これは脅威じゃない 約束するよ

It's a warning, baby, I just want you to know
警告だ ただ君に知ってほしいんだ



[Outro]
Please, just let me go
お願いだ 行かせてくれ

Let me go, I've seen enough
行かせてくれ 十分みたよ

I've seen enough[×2]
十分見たよ

(That sounds good)
いいね