【和訳】Khalid – My Bad












 「My Bad」は Khalid の2ndスタジオアルバム「Free Spirit」からのシングルになります。曲のテーマは前回のシングル「Talk」と似ており、彼と彼女の間にはコミュニケーションによる大きな問題があります。


[Verse 1]
Can't count up the times you've blown my line
君が俺のコカインを吸った回数は数えきれない

And that's been on my mind a lot lately
最近はずっとそんなことばかり考えていた

I wanna leave the extra all behind, mmm
余分なものは全部置いていきたいよ

And I know that you wanna be my baby, mmm yeah
分かっている 君が俺のものになりたいってことは


[Chorus]
Said, my bad
俺のせいだって言った

Blowin' me up, we been wildin'
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We was cool, yeah, we was vibin'
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent
ケータイを切って置いた

So my, my, my, my bad
だから俺のせいだ

Blowin' me up, we been wildin'
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We was cool, yeah, we was vibin'
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent
ケータイを切って置いた

So my, my, my, my bad
だから俺のせいだ

[Verse 2]
Oh, we both care about it
俺たちは二人とも気にかけているんだ

But arguing with me just isn't worth it
でも俺と議論する価値はないよ

No, no, no
違う

Don't go reachin' in your bag, your bag, yeah
君のかばんに手を入れないで

I didn't text you back 'cause I was workin'
君に返信しなかった だって働いていたから


[Chorus]
Said, my bad
俺のせいだって言った

Blowin' me up, we been wildin'
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We was cool, yeah, we was vibin'
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent
ケータイを切って置いた

So my, my, my, my bad
だから俺のせいだ

Blowin' me up, we been wildin'
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We was cool, yeah, we was vibin'
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent
ケータイを切って置いた

So my, my, my, my bad
だから俺のせいだ


[Bridge]
Gave you all the signs
君にサインを全部あげるよ

Gave you all of my time, my love
俺の時間も 俺の愛もすべて

You're followin' the signs
君はそのサインを追いかける

But you're followin' the wrong signs, my love
でも君は間違ったサインを追いかける 俺の愛だ

Gave you all the signs
君にサインを全部あげるよ

Gave you all of my time, my love
俺の時間も 俺の愛もすべて

(Gave you all my time and all my love)
俺の時間も 俺の愛もすべて

You're followin' the signs
君はそのサインを追いかける

But you're followin' the wrong signs, my love
でも君は間違ったサインを追いかける 俺の愛だ


[Chorus]
Said, my bad
俺のせいだって言った

Blowin' me up, we been wildin'
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We was cool, yeah, we was vibin' (Vibin')
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent (On silent)
ケータイを切って置いた

So my, my, my, my bad (My bad)
だから俺のせいだ

Blowin' me up, we been wildin' (Blowin' me up)
俺にキレていた時は 二人とも野蛮だったな

We were cool, yeah, we was vibin'
俺たちは冷静だった いい感じだったんだ

Gotta put my phone on silent
ケータイを切って置いた

So my, my, my bad
だから俺のせいだ


[Outro]
Oh my, my, my[×2]
俺の

My bad, my bad
俺のせいだ

Alright
そうだよ