【和訳】Loote - Out Of My Head










 「Out Of My Head」で Loote は自信喪失し考えすぎてしまうことに苦しんでいる女の子の視点から語り、苦痛との戦いを通して彼女を助けてくれる人を見つける物語を描きます。


[Verse 1: Emma & Jackson]
I am the queen of overthinking
私は考えすぎな女王様

That's why I'm always drinking
だからいつも飲んでいるの

Something to get me
ハイになるために

Outta my head, outta my head
考えすぎているんだ

Tonight, I'm tryna make bad choices
今夜は いけないことをしようかしら

So I can drown these voices
声に溺れるの

Wish I could get them
手に入ったらよかったのに

Outta my head, outta my head
考えすぎているんだ


[Pre-Chorus: Emma]
I'm sorry, I don't talk then I talk too much
ごめんなさい 私は話さない それから話しすぎてしまった

But you get me
でもあなたがそうさせるの


[Chorus: Emma & Jackson]
Baby, you get me out
あなたが連れ出してくれる

When I don't wanna leave my house
家から出たくないときは

You get me outta my head[×2]
あなたが私を神経質にさせるの

When I don't wanna leave my bed
ベッドから出たくないときは

You get me outta my head
あなたが私を神経質にさせるの

So let me get in yours
だからあなたのものになるわ

Outta my head, outta my head
考えすぎてしまう

I think I like you, babe
私はきっとあなたのことが好きなのよ

You get me out, right out my head
あなたが私を神経質にさせるの

You save me from myself
あなたが私を救ってくれる

So let me get in yours
だからあなたのものになるわ


[Verse 2: Emma & Jackson]
I am too young to be this stressed out
ストレスを受けるには若すぎる

Tell me to wear this dress out
このドレスを着るように言って

Somehow to get me
なんとなくそうさせるの

Outta my head, outta my head
考えすぎてします

Well I say, you spend too much on makeup
ああ 君は化粧に時間を使いすぎた

Look the best way you wake up
君が目を覚ます最善の方法を見てくれ

That's why we don't get
だから僕たちはそうしないんだ

Outta my bed, outta my bed
ベッドから出るんだ


[Pre-Chorus: Jackson]
I'm sorry, I don't talk then I talk too much
ごめんなさい 私は話さない それから話しすぎてしまった

But you get me
でもあなたがそうさせるの


[Chorus: Emma & Jackson]
Baby, you get me out
あなたが連れ出してくれる

When I don't wanna leave my house
家から出たくないときは

You get me outta my head[×2]
あなたが私を神経質にさせるの

When I don't wanna leave my bed
ベッドから出たくないときは

You get me outta my head
あなたが私を神経質にさせるの

So let me get in yours
だからあなたのものになるわ

Outta my head, outta my head
考えすぎてしまう

I think I like you, babe
私はきっとあなたのことが好きなのよ

You get me out, right out my head
あなたが私を神経質にさせるの

You save me from myself
あなたが私を救ってくれる

So let me get in yours
だからあなたのものになるわ


[×2]
[Post-Chorus: Emma & Jackson]
Pour it up, pour it up
注いで 注いで

Then act like this is my shit
こんな感じに振舞うの

You get me outta my head, I think I like it
あなたが私を神経質にさせる 好きなのよ


[Bridge: Emma]
I am the queen of overthinking
私は考えすぎの女王様

You're never sick of listening
あなたはうんざりすることなく聞き続けてくれる

Even when I get outta my head (Outta my head)
私が考えすぎているときでさえ


[Pre-Chorus: Emma]
I'm sorry, I don't talk, then I talk too much
ごめんなさい 私は話さない それから話しすぎてしまった

But you get me
でもあなたがそうさせるの


[Chorus: Emma & Jackson]
Baby, you get me out (Baby, you get me out)
あなたが連れ出してくれる

When I don't wanna leave my house (Don't wanna leave my house)
家から出たくないときは

You get me outta my head (Get me outta my head)
あなたが私を神経質にさせるの

When I don't wanna leave my bed
ベッドから出たくないときは

You get me outta my head
あなたが私を神経質にさせるの

So let me get in yours
だからあなたのものになるわ


[×2]
[Post-Chorus: Emma & Jackson]
Pour it up, pour it up
注いで 注いで

Then act like this is my shit
こんな感じに振舞うの

You get me outta my head, I think I like it
あなたが私を神経質にさせる 好きなのよ