【和訳】The White Panda - Hands On Me feat. Loote










 The White Panda はシカゴを拠点に活動するミュージックプロデューサーです。2009年の結成当時はデュオでしたが、2018年の6月18日に Facebook の公式アカウントでソロユニットになることが発表されました。


[Verse 1: Emma Lov Block]
I like 'em boys with woodgrain dripped in the rover
ウッドパネルを使用したローバーに乗っている男の子が好きなの

I'mma sit shotgun if I wanna
座りたいと思ったら 助手席に座るの

I done came up quick like I told ya
あなたに言ったように すぐ思いついた

Fuck with me 'cause he know that I'm a soldier
私を怒らせたわね 知っているでしょ 私は兵士なの

Heard my shit bumpin' out on the radio
ラジオから聞こえてきた

Baby, come my way, you already know
私のところ来て あなたはもう知っているでしょ

Yeah, I need more than a good visual
私はいい見た目以上のものが必要なの

If you want it you can get it, get it like
もし君が手に入れるなら 手に入れられるよ


[Pre-Chorus: Emma Lov Block]
Give me lust, give me love
欲望を 愛を頂戴

Give me all of the above now
上記のものすべて頂戴

Know you like what you see
あなたは見ているものが好きなのね


[Chorus: Emma Lov Block]
Baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

Baby, put in the time
時間を費やして

Baby, put in the time on me, me, me
私に時間を費やして

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

If you lovin' me right
もしあなたが私を愛しているのなら

If you lovin' me right, baby
もしあなたが私を愛しているのなら

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて


[Post-Chorus: Emma Lov Block]
Oh baby, get your hands on
捕まえて見て

Body tonight
今夜は身体を

Use your body
あなたの身体を使って


[Verse 2: Emma Lov Block]
I like 'em boys who are hands on, no invitation
直接参加してくれる男の子が好き 招待状はないわ

Lot of work, not a whole lot of patience
忙しいけど 我慢しなくていい

Meet me in the backseat 'cause we done waiting
後部座席で出会った だって私たちは待っていたから

Got my song on the radio station
ラジオ局で私の曲を聴いた


[Pre-Chorus: Emma Lov Block]
Give me lust, give me love
欲望を 愛を頂戴

Give me all of the above now
上記のものすべて頂戴

Know you like what you see
あなたは見ているものが好きなのね


[Chorus: Emma Lov Block]
Baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

Baby, put in the time
時間を費やして

Baby, put in the time on me, me, me
私に時間を費やして

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

If you lovin' me right
もしあなたが私を愛しているのなら

If you lovin' me right, baby
もしあなたが私を愛しているのなら

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて


[Post-Chorus: Emma Lov Block]
Oh baby, get your hands on
捕まえて見て

Body tonight
今夜は身体を

Use your body
あなたの身体を使って


[Bridge: Emma Lov Block]
Give me lust, love
欲望を 愛を頂戴

Give me all of the above now
上記のものすべて頂戴

Know you like what you see, ooh
あなたは見ているものが好きなのね


[Chorus: Emma Lov Block]
Baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

Baby, put in the time
時間を費やして

Baby, put in the time on me, me, me
私に時間を費やして

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて

If you lovin' me right
もしあなたが私を愛しているのなら

If you lovin' me right, baby
もしあなたが私を愛しているのなら

Use your body tonight
今夜はあなたの身体を使って

Oh baby, get your hands on me, me, me
私を捕まえてみて


[Outro: Emma Lov Block]
Body tonight
今夜は身体を

Oh baby, get your hands on
捕まえて見て

Body tonight
今夜は身体を

Use your body
あなたの身体を使って


woodgrain : 木目
sit shotgun : 助手席