【和訳】Deadbeatteen - when you're around












 「when you're around」は Deadbeatteen による lo-fi/Emo Rap です。Deadbeatteen というアーティストの素性は謎が多く現在はツイッターも削除されています。


Smoke on the fire
炎から煙が出ている

Smoke on the ground, yeah
煙が立ち込める

She holding my hand
彼女は俺の手を握っている

Like I'm not around, yeah
まるで俺が周りにいないかのように

I don't wanna be without her by my side
彼女のそばにいたくないよ


Waking up with pain and the sadness on my tie, yeah
痛みと悲しみで雁字搦めになった状態で目覚める

Weed all day and I'm smokin' always, yeah
毎日いつもハッパを吸っている

She hit the blunt like, yeah, yeah
彼女はタバコに火を点ける


I don't wanna be without you
君と一緒にいたくない

You make my smile come thru like the moon, yeah, yeah
君は俺を月のように笑顔にしてくれる

I love you, yeah
愛しているよ


Smoke on the fire
炎から煙が出ている

Smoke on the ground, yeah
煙が立ち込める

She holding my hand
彼女は俺の手を握っている

Like I'm not around, yeah
まるで俺が周りにいないかのように

I don't wanna be without her by my side, yeah, yeah
彼女のそばにいたくないよ