【和訳】Juice WRLD – HeMotions












 「He」と「Motions」という語を合わせた「HeMotions」は Juice Wrld のアルバム「Death Race for Love」のサードトラックです。この曲は、普段の彼の曲の中でも前向きで、幸せな未来を追い求めています。


[Intro]
Another life
別の人生

Another day, another blunt
別の日 別のタバコ

Another day, another lie, blunt
別の日 別の嘘 タバコ

Another night, another day, another night, another...
別の夜 別の日 別の夜


[Verse 1]
Another life, another day, another chance to make it great
別の人生 別の日 上手く行くための別の機会

I'm running to the money all the time so I can never be late
金を稼ぐためにずっと走り回っているから遅れることはない

Just me and my bitch, even though she drive me crazy, she still make my day
俺と俺の女だけ 彼女は俺を夢中にさせてくれるのに 俺を幸せにしてくれる


[×2]
[Chorus]
Going through motions, muddy emotions[×3]
ふりをする 濁った感情

Back on my bullshit, devil emoji
戻ってくる 悪魔の絵文字

[Verse 2]
Boat rocking back and forth, what's the commotion?
前後に揺れるボート この揺れは何だ?

I told her I'ma drown in her, that bitch an ocean
彼女に溺れていく アイツは海だ

If I can't make her smile, I'ma be acting wild
もし彼女を笑顔にできないなら 俺は荒々しくなるよ

She got a new man,
彼女は新しい男を見つけた

I'm gon' pull up on him and shoot him down
俺はそいつに引鉄を引いて撃ち抜く

I been goin' through emotions, bloody emotions
そんなフリをする  血生臭い感情

Pour me a cup, I'ma nod out
カップに注いでくれ 陶酔する

Started pack smokin', good dope rollin'
箱で吸い始めた いい気分だ

Maybe Mary Jane'll help me put the pills down
きっとメリージェーンが薬を飲むのを手伝ってくれる
("Mary Jane"はマリファナの愛称)

Dead inside, catch a look at my ghost
心が死んでいる 俺の亡霊を見てくれ

I pull up in a Lambo' or 'Rari or Rolls
ランボルギーニかフェラーリ ロールスルイスを止める

Got my girl by my side and they callin' us goals
寄り添ってくれる女の子を手に入れた 奴らは言う ゴールだって

Numb the pain, take these Percs to the mouth and the nose
痛みを感じない  鎮痛剤を口や鼻から摂取する

I'm not a drug addict, got it all wrong
俺は薬物中毒じゃない  誤解しているよ

I'm just a love addict 'til my heart gone
心が消えるまで 俺は愛に夢中なんだ

I'm just a love addict with the love songs
俺はラブソングを聞きながら愛に夢中なんだ

You with me is where you belong
君と俺がいるところが君のいるべきところ


[×2]
[Chorus]
Going through motions, muddy emotions[×3]
ふりをする 濁った感情

Back on my bullshit, devil emoji
戻ってくる 悪魔の絵文字