【和訳】Kygo & Rita Ora – Carry On











 「Carry On」は名探偵ピカチュウのサウンドトラックのリードシングルとしてリリースされました。この曲のデモバージョンでは Rita Ora ではなく Charlie Puth がボーカルを担当していました。


[Intro: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you
あなたのために続けるわ


[Verse 1: Rita Ora]
Walking alone and the shores are longing
一人で歩いていると  海岸が長く感じるわ

I miss your footprints next to mine
隣の足跡が恋しいわ

Sure as the waves on the sand are washing
砂の上に押し寄せる波が洗い流していく

Your rhythm keeps my heart in time
あなたのリズムと私の鼓動が合わさる


[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
あなたが私を見つけた

Made me into something new
私を何か新しいものへと変えてくれた

Led me through the deepest waters
深い水の中まで連れて行ってくれた

I promise loud to carry on for you
大声で約束するわ あなたのために進んでいくって


[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you[×2]
あなたのために進んでいくわ

I'll carry on for you
あなたのために進んでいくわ


[Verse 2: Rita Ora]
Talk to the wind on the open ocean
開けた海の上で 風と語る

I wonder if you hear me too?
あなたも私の声を聞いているのかな?

Wrapped in my arms with every moment, yeah
絶えず私の腕で抱きしめていても

The memories that pull me through
思い出は通り抜けていく


[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
あなたが私を見つけた

Made me into something new (Oh, yeah)
私を何か新しいものへと変えてくれた

Led me through the deepest waters
深い水の中まで連れて行ってくれた

I promise loud to carry on to you (Ooh)
大声で約束するわ あなたのために進んでいくって


[Post-Chorus]
You, to carry on for you, for you
あなたのために進んでいくわ

To carry on for you
あなたのために進んでいく

You, to carry on for you, for you
あなたのために進んでいくわ

I'll carry on for you
あなたのために進んでいく


[Chorus: Rita Ora]
You, you found me (Oh, yeah)
あなたが私を見つけた

Made me into something new (Into something new)
私を何か新しいものへと変えてくれた

Led me through the deepest waters (Deepest)
深い水の中まで連れて行ってくれた

I promise loud to carry on for you (Oh, carry on for you)
大声で約束するわ あなたのために進んでいくって


[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you[×2]
あなたのために進んでいくわ


[×2]
[Bridge: Rita Ora]
Keep me running, keep me coming back to you
走り続ける あなたのもとへ戻るの

Hold me harder, love me like you know you do
強く抱きしめて あなたがするように愛して


[Chorus: Rita Ora]
You, you found me
あなたが私を見つけた

Made me into something new
私を何か新しいものへと変えてくれた

Led me through the deepest waters
深い水の中まで連れて行ってくれた

I promise loud to carry on for you
大声で約束するわ あなたのために進んでいくって


[Post-Chorus: Rita Ora]
You, to carry on for you, for you[×2]
あなたのために進んでいくわ

In the deepest waters
深い水の中へ

Oh, I'll carry on for you
あなたのために進んでいくわ