【和訳】Loving Caliber – Let Me Go












 「Let Me Go」は Loving Caliber のアルバム「Chemicals」に収録されています。恋人に愛想をつかした女の子の視点で描かれる Future Bass です。


Let me go, go, let me go, go, let me go
行かせてよ

I told you I'm not yours anymore
もう私はあなたのモノじゃないの

No I'm not yours
私はあなたのモノじゃない

So why are you trying to hold on
どうしてあなたは引き留めようとするの

To hold on when I'm not there for you
私がそこにいないとき


Wanna take a different lane
違う車線に行きたいの

Wanna play my own game
自分のゲームをプレイしたいの

And I don't need you here
ここにあなたは必要ない

So won't you let me go
だから私を離してくれないかしら

Wanna take this ball and chain
この枷を外したいの


That you have put on me
あなたは私を掴んで

And throw it out the window
窓の外に投げる

I think that you should let go
あなたは手放すべきなのよ

Cause' you know this is not meant to be
だってそうなる運命じゃなかったから


Let go
手放すの

Maybe I should have known
きっと知っておくべきだったのね

That you are not the right one for me
あなたと私ではうまくいかない

Let go
手放すの

I should have known, I should have known
知っておくべきだった

You are not right for me so let go
あなたと私ではうまくいかない

So let me go, so let me go
だから行かせて

You are not right for me so let go
あなたと私ではうまくいかない だから行かせて

Let me go-go[×6]
行かせて


Don't call me I don't wanna talk to you
電話しないで あなたと話したくないの

I'm better of not talking to you
あなたと話さないほうがいいわ

But why are you trying to hold on
でもどうしてあなたは引き留めようとするの

To hold on, to hold on
引き留めようとするの


Wanna take a different lane
違う車線に行きたいの

Wanna play my own game
自分のゲームをプレイしたいの

And I don't need you here
ここにあなたは必要ない

So won't you let me go
だから私を離してくれないかしら

Wanna take this ball and chain
この枷を外したいの


That you have put on me
あなたは私を掴んで

And throw it out the window
窓の外に投げる

I think that you should let go
あなたは手放すべきなのよ

Cause' you know this is not meant to be
だってそうなる運命じゃなかったから


Let go
手放すの

Maybe I should have known
きっと知っておくべきだったのね

That you are not the right one for me
あなたと私ではうまくいかない

Let go
手放すの

I should have known, I should have known
知っておくべきだった

You are not right for me so let go
あなたと私ではうまくいかない

So let me go, so let me go
だから行かせて

You are not right for me so let go
あなたと私ではうまくいかない だから行かせて

Let me go-go[×6]
行かせて


I told you I'm not yours
私はあなたのモノじゃない

So why are you trying to hold on
どうしてあなたは引き留めようとするの

I think that you should let go
あなたは手放すべきなのよ

Cause' you know this is not meant to be
だってそうなる運命じゃなかったから


Let go
手放すの

Maybe I should have known
きっと知っておくべきだったのね

That you are not the right one for me
あなたと私ではうまくいかない

Let go
手放すの

I think that you should let go
あなたは手放すべきなのよ

Cause' you know this is not meant to be
だってそうなる運命じゃなかったから

Let go
手放すの


Maybe I should have known
きっと知っておくべきだったのね

That you are not the right one for me
あなたと私ではうまくいかない

You are not right for me so let go
あなたと私ではうまくいかない だから行かせて