【和訳】yxngxr1 - Tyler, the Creator












 「Tyler, the Creator」で yxngxr1 は Tyler, the Creator の独特なファッションセンスや彼のアルバム「Flower Boy」に言及しながら、エモラップらしい空虚感を歌います。


[Verse 1]
I was on your MySpace
君のMySpaceにいた

Looking how our times changed
俺たちの時間がどのように変わったか見ている

Looking how we used to be
以前の俺たちがどんな感じだったかとか

One step forwards
一歩前に進んで

Two steps back
2歩下がる

Love you, yeah, you hated me
君を愛しているよ 君は俺のこと嫌いだろうけど

Please don’t go babe, no
お願いだから行かないでくれ

Please don’t leave me alone
俺を一人にしないでくれ

You gon' leave me alone
君は俺を置いていく


[Chorus]
I was only 16
16歳だった

Laying in my bunk bed
2段ベッドに寝転がって

Dreaming of the riches
金持ちになる夢を見ていた

How I’m gonna get there
どうやったらそこに行けるんだろうな

Now it doesn’t seem so far away
今はそれほど遠くにあるとは思えない

I was rocking Tyler
タイラーのマネをしていた

Looking like designer
デザイナーみたいな見た目

Flames on my trousers
炎の柄のズボン

Chillin’ in our houses
家の中でゆっくりしていたら

Now we’re old, it’s gone away
俺たちは年老いて 時間は過ぎ去ってしまった


[Verse 2]
Please don’t come near me
俺の近くに来ないでくれ

I’m not who you’ve chosen
君が選んだのは俺じゃなかった

Dumb bitch got me frozen
クソったれのせいで身体がこわばる

She asked what’s my motive
彼女は俺の動機を尋ねた

Please don’t come near me
俺の近くに来ないでくれ

I’m not who you’ve chosen
君が選んだのは俺じゃなかった

My chest is tore open
俺の胸は引き裂かれて開いている

My heart, yeah, you broke it
俺の心は 君に壊されてしまった


[×2]
[Bridge]
Fuck my heart
糞みたいな心

I can not love it don’t exist
愛せないよ 心がないから

Fuck your flowers give a shit
君の花には興味があるんだ

I got nothing left to live for
生きるためのものは何も持っていない


[Chorus]
I was only 16
16歳だった

Laying in my bunk bed
2段ベッドに寝転がって

Dreaming of the riches
金持ちになる夢を見ていた

How I’m gonna get there
どうやったらそこに行けるんだろうな

Now it doesn’t seem so far away
今はそれほど遠くにあるとは思えない

I was rocking Tyler
タイラーのマネをしていた

Looking like designer
デザイナーみたいな見た目

Flames on my trousers
炎の柄のズボン

Chillin’ in our houses
家の中でゆっくりしていたら

Now we’re old, it’s gone away
俺たちは年老いて 時間は過ぎ去ってしまった